1 lipca 2015

Weekend w Paryżu, czyli mój pierwszy filmik na Youtube!

Ostatnio w moim życiu dzieje się naprawdę dużo. Przez to nie mam nawet chwili na przeczytanie e-maila, sprawdzenie Facebook'a, nie wspominając już o opublikowaniu posta. Niedawno (KLIK) pisałam o moim pobycie w Paryżu i wiedziałam, że kiedy tylko znajdę czas, zrobię coś, co już dawno planowałam.


Po wielu godzinach montażu, powstał ten filmik:

_____________________________________________

Najnowsza gazetka Rossmann KLIK oraz Natura KLIK:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small gazetka 6 2015 00

Buziaki,

11 komentarzy:

  1. Zabieram się za oglądanie filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie obejrzę filmik :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnienia umieszczone na filmiku są najlepszą formą! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Kocham Paryż... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pobyt w Paryżu, mmmm ale Ci dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny filmik, oglądając go, można się poczuć jakby się tam było.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Paryżu. Miło sobie przypomnieć jak to było <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny filmik,poczułam się,jakbym była w Paryżu:-) byłaś ze zorganizowaną grupą czy sami? Mnie zastanawia kwestia dogadywania się w sklepach itd. Czy faktycznie po angielsku się nie dogadasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam z grupą. Francuzi są patriotami i używają angielskiego tylko, kiedy naprawdę muszą. ;]

      Usuń
  9. super, marzy mi się taki weekend, kto wie, może już wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci wyjazdu do Paryża :) mam go do odwiedzenia w planach :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...