25 lipca 2015

Wymarzona długość włosów osiągnięta! - Ale co ważniejsze: długie czy zdrowe włosy?

Jestem dumna, ponieważ po ponad 2 latach włosomaniactwa, długość moich włosów osiągnęła swój cel: marzyłam o tym, aby kiedyś sięgnęły łokci:

Jednak po wszystkim zdałam sobie sprawę, że pomimo skupiania się na ich odżywianiu, nie zwróciłam wystarczającej uwagi na podcinanie końcówek. Za wszelką cenę próbowałam zapuścić włosy stosując przeróżne wcierki, maski, oleje i odżywki. Fakt, moje włosy są zdrowe, ale bezsilikonowa pielęgnacja nie uratowała końcówek, które niestety były rozdwojone i zniszczone. Były, ponieważ w lipcu planowałam i podcięłam włosy. Dlatego nadal będę je zapuszczać, ale tym razem niezniszczone od nasady aż po same końce, ponieważ moim włosowym celem są zarówno długie, jak i zdrowe włosy.

Długie czy zdrowe?

Zdania są podzielone. Osobiście uważam, że wszystko zależy od danego momentu w życiu np. ja na początku włosomaniactwa nie bałam się ściąć zniszczonych włosów i poświęciłam je dla zdrowych włosów, ale obecnie, kiedy takie już są, pragnę ponownie skupić się na ich długości, tym razem wprowadzając silikony do zabezpieczania końcówek.

A co dla Was jest ważniejsze? Zapuszczacie włosy za wszelką cenę, czy podcinacie i skupiacie się na ich zdrowiu? A może udało się Wam połączyć obie te rzeczy?
______________________________________

Nowe gazetki Rossmann KLIK oraz Koliber KLIK:

S3 viewer big 01

Buziaki,

17 komentarzy:

  1. piękne masz włoski ale końcówki zdecydowanie trzeba troszkę podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podcinam co jakiś czas, niestety inaczej się nie da.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długość długość i długość, choc wiadomo że zdrowe włosy są najpiękniejsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nareszcie mam wymarzoną długość włosów:) teraz skupiam się bardziej na ich kondycji, ale nie zapominam o podcinaniu 1 cm co dwa miesiące lub częściej - w zależności od potrzeb:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski masz śliczne ;) Taka długość również jest moich marzeniem ;) A ja dalej zapuszczam wytrwale włosy ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi zależy żeby moje włosy były zdrowe a dopiero później długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zapuszczałam włosy do talii ,używałam tych wszystkich bajerków na końcówki : green pharmacy , chi , elixir kerastase , teraz mam olejek davines , i zawsze coś tam było , ale mam włosy pocieniowane i te najdłuższe się nie łamią nie rozdwajają tylko te co są krótsze , zapuściłam trochę tak "na siłę" , po zobaczeniu jak to całościowo wygląda jak zrobiłam zdjęcie pomyślałam że połowę włosów przydało by się ściąć , http://ifotos.pl/z/wqhhhrr , http://ifotos.pl/z/wqhhhrx ale szkoda mi było więc odcięłam tylko 10 cm , zamiast 25 gdzieś , potem zaś zapuszczanie do tego samego miejsca , ale teraz postanowiłam że jak już dorosną do talii wtedy będę po prostu ścinać co 2 miesiące to co odrośnie po za , i wtedy może uda się je zagęścić i zejść z cieniowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio bardziej skupiam się na tym aby były zdrowe, ale moje włosy bardzo wolno rosną przez co trochę mnie to denerwuje, ciągle mam wrażenie że są tej samej długości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowe i niezniszczone włosy dla mnie są ważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się łączyć i jedno i drugie :). Chociaż do idealnej długości jeszcze mi brakuje to walka trwa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie najważniejsze są zdrowe włosy:) krótkie też mogą wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałam zdrowe włosy i ostatnio trochę podcięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że zdrowe! A zdrowe zazwyczaj są naturalne, niefarbowane, niesuszone i niestylizowane.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...