11 lipca 2015

Zakupy - czerwiec 2015


Przygotowania do 18 są naprawdę męczące i pobierają 95% wolnego czasu, ale impreza się odbyła, udała i mogę wrócić do regularnego pisania. ;]

Co jakiś czas mam "fazę" na kupowanie kosmetyków seriami np. 10 lakierów do paznokci w ciągu 2 tygodni czy 5 odżywek do włosów. W czerwcu przyszła kolej na pasty wybielające i maseczki:


Natura:
  1. Sensique - zmywacz do paznokci
  2. Beauty Formulas - maseczka do twarzy (peel-off)
Rossmann:
  1. Pearl Drops hollywood smile - wybielająca pasta do zębów
  2. Signal White now - wybielająca pasta do zębów
  3. Efektima Pedi-Spa - maska-skarpeta do stóp
  4. Denivit - preparat wybielający do zębów (brak na zdjęciu)
Hebe:
  1. Kallos Chocolate - maska do włosów (pomimo silikonów w składzie, temu zapachowi nie można się oprzeć)
  2. Serical Placenta - maska do włosów
W Hebe poza maskami do włosów (nieważne, że godzinę wcześniej wyszłam ze spotkania blogerek KLIK z torbą kosmetyków :P) kupiłam jeszcze:
  1. Purederm - złuszczająca maska do stóp
  2. Purederm - nawilżająca maska na dłonie
  3. Montagne Jeunesse - czekoladowa maseczka do twarzy (nie pachnie czekoladą, ale po jej nałożeniu wygląda się naprawdę zabawnie ;])

i jako (wtedy jeszcze niepełnoletnia, ale od 3 lipca już tak, osoba) od razu założyłam kartę stałego klienta. ;] (pomijając fakt, że najbliższa drogeria znajduje się ok. 40 km od mojego miejsca zamieszkania)

Ostatnim zakupem był komplet biżuterii oraz dwie bransoletki, z których to jedną dzisiaj dostanie moja najlepsza przyjaciółka:
________________________________________________

Najnowsza gazetka Rossmann KLIK oraz Skarb KLIK:

S3 viewer small rossmann 01

Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Miałam tego kallosa, u mnie nie robił kompletnie nic, tylko pachniał pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta maska do stóp kompletnie się u mnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Hebe ma naprawdę świetne produkty i dużo promocji. Ciekawi mnie Twoja opinia o maskach Kallosa i Serical :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, będziesz robić recenzje produktów kupionych w czerwcu? Masek,past itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy wszystkich, ale jeżeli któryś produkt będzie się wyróżniał, to na pewno o nim napiszę. ;] Poza tym planuję nagrać filmik na Youtube dotyczący past wybielających.

      Usuń
  5. Maska czekoladowa ciekawa bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maski od Kallos, ich zapachy są obłędne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra zakupy, mam w planach wypróbować wszystkie warianty kallosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ta maska złuszczająca do stóp się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio kupiłam Kallosa bananowego i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie bardzo te maski do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowa maska Kallosa pewnie pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak patrzę na Twoje zakupy i uświadomiłam sobie,że muszę kupić zmywacz do paznokci, bo mi si skończył ;

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zakupy :)
    Na czekoladowe maski też chętnie bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...