31 sierpnia 2015

Jak być piękną po francusku?

źródło
  1. Maski do twarzy co tydzień
    Czasami nie wystarcza nam czasu na wyspanie się, nie wspominając już o odżywianiu skóry. Jednak to właśnie relaks i wypoczynek pomaga wydobyć naturalne piękno. Nakładanie wysokiej jakości maseczek na twarz sprawia, że skóra staje się bardziej promienna i gładka oraz wygląda na świeżą i młodą.
  2. Zdrowe odżywianie
    Francuzki przestrzegają tych kilku zasad dotyczących diety: nie omijają posiłków, jedzą świadomie i zawsze wybierają zdrowe przekąski. Warto wprowadzić do swojego codziennego jadłospisu m.in. owoce leśne, nasiona, pomidory czy łososia. Zdrowa dieta to podstawa!
  3. Nie mycie włosów każdego dnia
    Dla niektórych codzienne mycie włosów to konieczność, ale Francuzki już dawno odeszły od tego zwyczaju. Króluje u nich minimalna pielęgnacja w przeciwieństwie do Polek, które ostatnio nakładają coraz więcej różnych masek, odżywek itp. obciążających włosy. Warto pamiętać o tym, że używanie szamponu każdego dnia przyspiesza niszczenie i wysuszanie włosów. Dotyczy to również wszelkich produktów do stylizacji.
  4. Delikatny i lekki makijaż
    Należy zapomnieć o ciężkich podkładach zatykających pory i przyspieszających powstawanie trądziku. Francuzki starają się nie nakładać korektora, pudru czy nawet podkładu. Zamiast tego wolą podkreślić usta, rzęsy i policzki, aby wyglądać naturalnie.
  5. Perfumy/spray do ciała
    Pamiętamy o makijażu i wcześniejszym przygotowaniu ubrania, ale często nie bierzemy pod uwagę codziennego użycia perfum, które to pozwolą nam pięknie pachnieć przez cały dzień, a co za tym idzie - lepiej się czuć.
  6. Minimalizm w biżuterii
    Duża i rzucająca się w oczy biżuteria nie pasuje do każdej kobiety. Francuski szyk polega na założeniu delikatnych bransoletek czy małych kolczyków, aby wyglądać wytwornie i elegancko.
Czy znacie wszystkie te sposoby? Do których z nich się stosujecie?

* post zainspirowany tym artykułem: KLIK  (w języku angielskim)
_______________________________________

Wybaczcie mi nieobecność na blogu, ale bycie świadkową na weselu, wycieczki do Warszawy, Wrocławia, nad morze oraz spotkania z rodziną pochłonęły w całości mój wolny czas.
_______________________________________

Najnowsza gazetka Rossmann KLIK oraz Skarb KLIK na urozmaicenie wieczoru:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small ross 001
Buziaki,

13 komentarzy:

  1. w biedrze była taka książka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie myje włosów codzienne:) jestem jak Francuzka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat jestem na detoksie zakupowym jeżeli chodzi o kosmetyki, mam ich za dużo :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. O, bardzo mi się podobają te przepisy - bardzo pasuje mi taka dosyć minimalistyczne podejście do wielu rzeczy Francuzek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie myję glowy codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam francuski styl i taki "paryski szyk" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja włosy myję raz na tydzień, można? można ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...