14 sierpnia 2015

Moja kolekcja lakierów = Lakieromaniactwo?

Post miał powstać, kiedy stanę się posiadaczką 100 buteleczek wypełnionych lakierami do paznokci. Jednak chwila wolnego czasu sprawiła, że wzięłam się za uporządkowanie mojej obecnej kolekcji.

Pozbyłam się 7 buteleczek i obecnie wszystkie kolorowe lakiery stoją na półkach:


a odżywki oraz pozostałe ozdoby znalazły miejsce w pudełku:


Obecnie mam 75 lakierów do paznokci i uważam to za niemałą kolekcję. Jednak nie czuję się lakieromaniaczką, ponieważ wydaje mi się, że (dopiero/aż) 100 buteleczek jest granicą. Niektórzy mogą uznać już 10 lakierów jako objaw lakieromaniactwa, a dla innych, nawet 200 nie będzie niczym nadzwyczajnym.

Nie planuję dokupić ok. 30 lakierów do paznokci, ponieważ "faza" na nie przekształciła się w tym roku w "fazę" na sukienki (ich liczba nie jest 3-cyfrowa, jeszcze ;)).
___________________________________________________

W drogerii Rossmann KLIK oraz w Drogeriach Polskich KLIK kolejne promocje:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small 01
Buziaki,

27 komentarzy:

  1. jakbym widziała swoją kolekcję :D też je tak segreguję kolorami, ale w pudełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pokaźna kolekcja! :) Moje lakiery segreguję na "wylewam nałogowo" i "od wielkiego dzwonu" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolekcja, wooow! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolekcja. Ja przestałam kolekcjonować :) Użyję kilka razy i wydaję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 30, ale moja mama też ma prawie tyle, więc wychodzi ilość mniej więcej taka jak u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ja swoich nie liczę ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ok.100 lakierów i nie uważam tego za uzależnienie. Twoja kolekcja prezentuje się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ile lakierów. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  9. oo proszę jaka kolekcja, ja swoją też mam ale dużo skromniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam chyba jeszcze więcej lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę sobie skręcić półkę na lakiery:) aż szkoda, że moje leżą w pudełku

    OdpowiedzUsuń
  12. spora kolekcja, ja mam mniej niż połowę tego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A myślałam, że to ja ze swoimi 50 świruję :D Cudowna kolekcja ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo tego, ja mam około 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo :) mnie by kusiło na Twoim miejscu dokupienie kilku lakierów i zrobienie takiej wielkiej, różnokolorowej tęczy z różnych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam mnóstwo lakierów :) Tylko teraz nauczyłam się nie kupować za wiele, bo w takim cieple robią się klejące :(

    OdpowiedzUsuń
  17. a myślałam, że ja mam dużo lakierów =D Zapraszam na nową stronę poświęconą powrotowi do naturalnego koloru włosów ;) https://www.facebook.com/pages/Jak-wytrwa%C4%87-w-zapuszczaniu-naturalnego-koloru-w%C5%82os%C3%B3w/1656962601213716

    OdpowiedzUsuń
  18. oj a myślałam, że ja mam dużo lakierów, a tymczasem wcale nie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba ja też muszę sobie zrobić takie porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. duża kolekcja :) ja też mam ich masę, ale staram się już wyrzucać, bo niektóre się nie nadają i stopniowo się zmniejsza. Oczywiście zdecydowania za czesto też uzupełniam kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę tego jest :D ale moja kolekcja jest chyba równie duża :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Sporo tego masz :D U mnie w kolekcji jest jakieś 30 lakierów i wydaje mi się że mam nadwyżkę... Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam może z 20, z tego używam może z 6. Jakoś do lakierów mnie tak nie ciągnie jak np do butów ;)
    Dodaję do obserwowanych ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja posiadam w swojej kolekcji 37 buteleczek :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...