3 sierpnia 2015

ROZDANIE - KONKURS - ZŁAP LICZNIK

Z prawej strony bloga pojawił się pasek z liczbą wyświetleń bloga, który to powoli zbliża się do 100 000. Dlatego też chciałabym, aby ktoś z Was uwiecznił ten moment w zamian za prezent niespodziankę.
yourepiclife.com


Wygrywa osoba, która wyśle mi zrzut ekranu, na którym będzie widniała strona mojego bloga wraz z licznikiem wyświetleń, który wskaże równe 100 000 (jeżeli nikomu się to nie uda, zaakceptuję osobę z liczbę zbliżoną, maksimum o 3), otrzyma paczuszkę z upominkiem (mogę zdradzić, że będzie on związany z tematyką mojego bloga ;]).

e-mail: 

onyxhiaeth@gmail.com


*Jeżeli DODATKOWO jesteście stałymi obserwatorkami na blogu/Instagramie KLIK/lubicie fp bloga na Facebooku KLIK lub subskrybujecie na Youtube KLIK a wygracie, to powiadomcie mnie o tym w mailu (dostaniecie BONUSOWĄ nagrodę).
_________________________________________________________

Gazetki: Super-Pharm KLIK oraz Dayli KLIK:

S3 viewer small sp 00S3 viewer small 7 page 001
Buziaki,

7 komentarzy:

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...