10 sierpnia 2015

Wishlista z Dresslink

Kiedyś zamawiałam sukienkę ze strony azjatyckiej i byłam zadowolona, dlatego kiedy dowiedziałam się o stronie dresslink.com *KLIK*, stwierdziłam, że muszę tam zajrzeć. Okazało się, że mają ogromny i niesamowicie tani asortyment. Znajdziemy tam ubrania i akcesoria za kilka złotych! (Oczywiście cenę produktu zazwyczaj należy liczyć podwójnie, ponieważ przesyłka wynosi w przybliżeniu kwotę, która jest podana.)

Pierwszą rzeczą, która wpadła mi w oko była opaska na włosy *KLIK*:


* KLIK * KLIK * KLIK *


Kocham kopertówki, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tej *KLIK*:
 AA
* KLIK * KLIK * KLIK *

Na koniec zobaczyłam tę rewelacyjną spódnicę *KLIK*, do której mam już w głowie ułożone kilka stylizacji. ;]


* KLIK * KLIK * KLIK *

Coś Wam się spodobało? ;]
___________________________________________________

W Hebe KLIK trwa promocja -30% na kosmetyki do makijażu oczu! A w drogerii Koliber KLIK kolejne promocje.

S3 viewer small page 01S3 viewer big 03

Buziaki,

17 komentarzy:

  1. Ta opaska jest przeurocza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają tam piękne sukienki :) sama już kilka sobie upatrzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ta spódnica naprawdę super! Tylko jaką trzeba mieć do niej figurę :C

    OdpowiedzUsuń
  4. KLIK dla Ciebie! :) opaska na wstępie mnie urzekła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej :)
    Klikamy razem?
    U mnie w poście tu : http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html#comment-form
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Kliknęłam.
    Mogę poprosić o kliknięcia na swoim blogu?:)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówki sa bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam z ręką na sercu! Mam nadzieję, że się odwdzięczysz:) wszystkie kliki są sprawdzane! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...