6 sierpnia 2015

Wyniki konkursu ZŁAP LICZNIK

Nie spodziewałam się, że tak szybko będę mogła ogłosić wyniki. Kiedy wróciłam do domu, zostałam mile zaskoczona. Ostatecznie aż dwóm osobom udało się złapać równe 100 000 wyświetleń. A są to:

Paulina Gwarda


i

ania h.



Gratuluję! Dziewczyny otrzymują dodatkową nagrodę za subskrypcję kanału na Yt oraz za obserwowanie bloga.

Już odpisałam. ;] Czekam na adresy i wysyłam nagrody.

Pozostałym osobom dziękuję za udział oraz życzę powodzenia następnym razem. ;]
___________________________________________________

W Naturze KLIK rozpoczęła się promocja -40% na kolorówkę! Natomiast Douglas kusi kolejnymi promocjami KLIK.

S3 viewer small 001S3 viewer small 01

Buziaki,

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    Kochana poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog

    Zainteresował mnie :)

    Będę częściej zaglądać :)

    A w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...