11 września 2015

Czy rzeczy z Dresslink są takie jak na zdjęciach? - Moje zamówienie

Niedawno na blogu pojawiła się wishlista KLIK, a już pod koniec sierpnia otworzyłam przesyłkę z wybranymi rzeczami:

tutaj ją znajdziesz KLIK
tutaj ją znajdziesz KLIK

Ucieszyłam się, że opaska i torebka okazały się dokładnie takie jak na zdjęciach. Niestety, pomimo tego, że jestem zadowolona ze spódnicy, to jakość materiału nie jest powalająca. Dodatkowo należy pamiętać, że rozmiary ubrań azjatyckich są inne, np. poszukując polskiego S, musimy zamówić L.

tutaj ją znajdziesz KLIK

Niemniej jednak zostałam pozytywnie zaskoczona przesyłką, ponieważ spodziewałam się 1-2 miesięcy z powodu poprzednich doświadczeń z zagranicznymi sklepami, a zajęło to ok. 2 tygodnie.

Ostatnio miałam nieprzyjemną sytuację z zakupami w polskim sklepie internetowym, ponieważ kupiłam 5 sukienek, z których żadna w rzeczywistości nie przypominała tej ze zdjęcia. Ostatecznie odesłałam 4 z nich, ponieważ na szczęście mogłam je zwrócić w ciągu 14 dni.
_________________________________________________________

Najnowsza gazetka Super-Pharm KLIK oraz Jasmin KLIK:

S3 viewer small pharm 00S3 viewer small 01

Buziaki,

31 komentarzy:

  1. Ta ozdoba do włosów bardzo mi się podoba - będę szukała czegoś podobnego na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta torebeczka
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka jest świetna, szkoda, że ze spódnicą już gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zdarzyło sie kupic sukienkę, ktora pani na focie w necie sięgała stop, a mnie z trudem zakrywała pupę. Przy czym nalezy dodac, że jestem osobą dosc mikrego wzrostu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna ta opaska, spódnica nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, ta opaska na włosy jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i spódnica bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica nie mojego typu ale opaska jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie już trochę męczy ten sklep, wciąż do mnie piszą jako do eksperta modowego, rzekomo czytali mój blog i koniecznie chcą współpracować. Na moim blogu nie ma słowa o modzie. Oczywiście wiem, że do każdego wysyłają ten sam mail, bez sprawdzenia, do kogo piszą - to żenujące. Pisali już do mnie 3-4 razy, chociaż nie odpowiadam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta torebka jest przesliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna ta sukienka, naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna opaska :). Ja właśnie głównie na obawy różnicy wyglądu na zdjęciach z rzeczywistością ciągle mam obawy, aby zamawiać w tych sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica wydaje mi się jakaś taka niewymiarowa. Za to torebka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się dobrze trafi, to ciuszki są naprawdę dobrej jakości. Mi tylko jedna rzecz nie przypasowała , a dostałam naprawdę sporo. Spódnica jest piękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Wlasnie dlatego ja boje sie robic zakupy w skłonach internetowych :-) przewaznie mam pecha i nawet zegarek potrafia mi przyslac inny niz chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego sklepu internetowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Opaska bajeczna, a torebka, no cóż, sama z chęcią wyskoczyłabym z taką na miasto :)
    Pozdarwiam, http;//pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Zapraszamy na naszego. Są to dopiero początki, czekamy na wiele opinii.
    http://darkblondex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie opaska do włosów, bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały. :)
    Headband 2,16 $/1,96 $
    Handbag 3,90 $
    Skirt 3,28 $/2,28 $

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...