24 października 2015

Bourjois Rouge Edition Velvet matowa pomadka do ust nr 07, 08 i 10 - recenzja





Spośród 12 dostępnych kolorów kupiłam:
07 Nude-ist - zimny róż, który najbardziej przypomina mój naturalny kolor ust oraz optycznie (delikatnie) wybiela zęby
08 Grand Cru - ciepła, ciemna czerwień (po nałożeniu 2 i więcej warstw - bordo)
10 Don't pink of it! - zimny, jasny róż, który optycznie wybiela zęby


Opakowanie

Pomadki znajdują się w plastikowych opakowaniach z aplikatorami, co znacznie ułatwia nakładanie produktu.

Cena i dostępność

Dostępne są w większości drogerii. W Rossmannie w cenie regularnej kosztują 50,99 zł, ale warto poczekać na promocję lub kupić w sklepach internetowych, gdzie kosztują dużo mniej.

Trwałość

Po 6 godzinach produkt zniknął z zewnętrznych kącików ust. Poza tym nic się nie zmieniło. Kolor pozostał tak samo intensywny jak tuż po nałożeniu.

A tak prezentują się w pełnym słońcu:

Ogólne wrażenia

Są to moje ulubione pomadki, ponieważ:
+ naprawdę długo utrzymują się na ustach
+ po nałożeniu i wyschnięciu dwóch warstw, nie muszę poprawiać makijażu przez cały dzień
+ po wyschnięciu są nie do zdarcia (nie ścierają się pomimo jedzenia i picia)
+ mają matowe wykończenie
+ są niesamowicie wydajne (po kilku miesiącach prawie nie widać zużycia)
+ można dostosować kolor do preferencji (im więcej warstw, tym intensywniejszy i ciemniejszy kolor; najbardziej widoczne przy numerze 08)
+ nie wymagają wcześniejszego użycia konturówki
+ duży wybór kolorów
+ nie otwierają się w torebce
Oczywiście mają też wady, a są nimi:
- cena
- nr 08 rozwarstwił się po kilku miesiącach (chociaż może tylko ja trafiłam na felerną sztukę)
- aplikator nabiera zbyt dużo produktu
- po używaniu przez kilka dni z rzędu wysusza usta
- nr 08 jest naprawdę ciężki do zmycia (zostaje nawet na drugi dzień; zaliczyłabym do +, ale kolor wtapia się w usta tylko w niektórych miejscach, co nie wygląda zbyt dobrze)

Jeżeli pojawią się nowe odcienie, a wśród nich wiśniowy, to na pewno dokupię. ;]


_______________________________________________________________________

Gazetka Natura KLIK i Hebe KLIK:

S3 viewer small document page 001S3 viewer small page 01

Buziaki,

28 komentarzy:

  1. Odcień 10 najbardziej mi odpowiada, muszę sobie kupić tą pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to niestety pasują tylko odcienie nude nad czym ubolewam ogromnie bo kolorki prześliczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor 07 mam i bardzo lubię, 10 wygląda pięknie, chyba będzie moja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki mi się bardzo podobają, szkoda tylko, że to raczej takie produkty na specjalne okazje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama ochotę na zakup
    10 najbardziej do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam je :) ! trwałe, piękne kolory i nie wysuszają ust

    OdpowiedzUsuń
  7. 08 rewelacja :) mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przepiękne usta! Pomadki prezentują się cudownie na nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory, ale zupełnie nie moje odcienie..

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie się prezentują na Twoich pełnych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O niedlugo bedzie promocja w rossmanie to na pewno sie skusze na którąs z nich. Podobają mi się matowe , mam z lovely i są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Peach Club, Nude-ist i Happy Nude Year :) Bardzo lubię! Robiłam o nich recenzję. Pozdrawiam serdecznie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 07 wygląda idealnie!! <3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. super efekt. jak dla mnie siódemka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolory cudownie prezentują się na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twoich pełnych ustach prezentują się świetnie :) Mam dwa kolorki i sprawdzają się u mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne są ;) mam inną ale też jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń

  18. Uwielbiam te pomadki, kupiłam 07 i 10 na promocji ostatnio :) zostaną ze mną na dłużej i na pewno kupię inne odcienie w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kolory są przecudne. Nie umielibyśmy wybrać jednego.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...