13 października 2015

Włosowe podsumowanie września

Nie farbowałam włosów, a różnica w kolorze wynika z tego, że zdjęcia zostały zrobione o różnych porach dnia.

Wewnętrznie przyjmowałam, zgodnie z planem, witaminy i mikroelementy oraz drożdże (to dzięki nim uzyskałam taki przyrost).

Włosy są zdrowe, ale nierówne. Zastanawiam się nad ich podcięciem i nadaniem kształtu, ale obecnie bardziej zależy mi na długości.

W październiku zmieniam używane kosmetyki (Zauważyłam, że moim włosom zaczęły służyć proteiny, dlatego zamienię kilka produktów na takie z zawartością protein.). Natomiast wewnętrznie nie jem słodyczy oraz skupiam się na zdrowym odżywianiu i zwiększeniu ilości spożywanych ryb.

Kosmetyki używane we wrześniu (te same, które w sierpniu KLIK)
_________________________________________________________

Z przyczyn osobistych mogę pozwolić sobie na regularne pisanie dopiero pod koniec grudnia. Jednak pod koniec października szykuję wielkie ROZDANIE z okazji 2 lat prowadzenia bloga!
__________________________________________________________

Gazetka Rossmann KLIK oraz Skarb KLIK:

S3 viewer small rossmann 00S3 viewer small rossek 001

Buziaki,

27 komentarzy:

  1. Ale piękny przyrost! Gratuluję i po cichutku zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przyrost! Jak ja bym tak chciała!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w niespożywaniu cukrów! Ja bez czekolady... umarłabym :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham czekoladę, dlatego na wszelki wypadek kupiłam sobie taką z 90% zawartości kakao, i chociaż na początku była dla mnie zbyt gorzka, tak obecnie nadaje się świetnie jako przekąska. ;]

      Usuń
  4. Ale masz gęste włosy! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem Twoje włosy wyglądają teraz zdecydowanie lepiej. Są jakby bardziej gładkie i mniej suche - przynajmniej wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładne włosiska! Wyglądają bardzo zdrowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście szybko Ci czupryna rośnie :)) Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia życzę :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy i widać, że sporo Ci urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo urosły Ci włoski :) ładnie

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo urosły :) widać kuracja służy

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę masz fantastyczne... moje to masakra, próbowałam wszystkiego, ale to chyba przez hormony... a raczej ich brak, mam takie prawie nic :< Mam pytanie, czemu trzeba upinać włosy do snu, czytałam, że guma je ściska i duszą się, czy to tylko plotka? Jednak warto wiązać? Liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;]
      To zdecydowanie plotka, jednak powinno się je wiązać, ponieważ wtedy nie niszczą się ani nie puszą trąc się o poduszkę. Oczywiście należy pamiętać, aby nie używać metalowych elementów, a najlepiej założyć frotkę, która nie będzie dodatkowo ciągnęła włosów, a tym samym osłabiała cebulek.

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za odpowiedź! Bardzo mi jest ona na rękę :) A te sprężynkowe to naprawdę są dobre, czy to tylko reklama? :)

      Usuń
    3. Proszę. ;]
      U mnie się sprawdziły. Co prawda kupiłam kiedyś 6-pak za 3 zł w chińskim, ale nie widać różnicy między tanimi i drogimi podczas używania.

      Usuń
    4. dziękuję jeszcze raz! Nie potrzebnie przepłacałam :)

      Usuń
  12. Ładnie dbasz o włosy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...