29 listopada 2015

DDD - Dzień Darmowej Dostawy - 1.12.2015r.

Już we wtorek w ponad 2500 sklepach internetowych będzie można zrobić zakupy bez kosztów wysyłki. Lista sklepów oraz wszelkie informacje związane z akcją znajdują się tutaj: KLIK
Możemy kupić właściwie wszystko: od ubrań, butów i kosmetyków, poprzez książki i telefony, aż do sprzętu RTV i AGD (a to wciąż nie wszystkie kategorie) nie płacąc za przesyłkę.

W ubiegłym roku wzięłam pod uwagę tylko dział urodowy (moje zakupy: KLIK), ale pojutrze skupię się dodatkowo na zdrowym jedzeniu, odzieży i obuwiu.

Wiedziałyście o tym wcześniej i czekacie z niecierpliwością? Czy może dopiero się dowiedziałyście?

__________________________________________________________

Nowa gazetka Rossmann KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small 001

Buziaki,


18 komentarzy:

  1. Ostatnio coś obiło mi się o uszy, bardzo fajna sprawa z tą darmową dostawą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana chyba wkradł się błąd w tytule bo wtorek to będzie 1.12 :) i wtedy wypada DDD a pamiętam tą datę idealnie bo to MOJE URODZINY ...więc będę szaleć na zakupach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :]
      W takim razie życzę udanych zakupów.

      Usuń
  3. Ja już przeglądam oferty i zastanawiam się na co się skusić w DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią skorzystam z DDD :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z DDD, my juz mamy upatrzone produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kuszą tą darmową dostawą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyki dla dzieci z minky, rogale do karmienia, pościel bawełniana i bambusowa, pieluszki bambusowe - z darmową dostawą 1 grudnia :) zapraszamy na https://paisley.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sprawa z DDD, ale ja jak zwykle zapomnę przeznaczyć jakieś oszczędności na to i aktualnie jestem przed wypłatą :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa, ale mam zapasy w sumie we wszystkim i obiecałam sobie nie szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet skorzystałam z tej okazji. Zwykle robię zakupy przez internet, więc czekam na takie dni. Jako internetowa "zakupoholiczka" odkryłam też coś takiego: https://fanimani.pl/sklepy/?beneficiary_type=organization&beneficiary_id=1212 .Robię zakupy i pomagam. To są grosze, ale od grosza do grosza itd. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że przegapiłam taką fajną akcję;/

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...