18 listopada 2015

Włosowe podsumowanie października



Podobnie jak w ubiegłym miesiącu włosy są zdrowe, ale nierówne. Najprawdopodobniej podetnę zniszczone końcówki jeszcze w tym miesiącu.

Raz w tygodniu po myciu nakładałam na włosy imbir wymieszany z maską do skóry głowy na +/- 45 minut.

Kosmetyki używane w październiku (te, które w sierpniu KLIK)
Po zamianie cukru ze słodyczy na cukier z owoców, zauważyłam zmniejszone wypadanie włosów, co tylko motywuje mnie do nieprzerywania zdrowego odżywiania.

Co do negatywnego wpływu na moje włosy, to jest to zdecydowanie prostownica (na lewym zdjęciu zostały wysuszone na prosto). Nigdy nie używałam jej częściej niż raz w miesiącu, tym bardziej, że kilka razy robiłam keratynowe prostowanie, ale obecnie niesamowicie podoba mi się grzywka zakręcona prostownicą. Dlatego też kilka razy w tygodniu ją podkręcam. Jednak nie obawiam się zniszczeń, ponieważ średnio co 2 miesiące podcinam ją o ok. 2 cm, a przez ten czas końcówki z grzywki nie stają się zniszczone.
__________________________________________________________

A w Naturze KLIK już świąteczna gazetka. Warto rzucić okiem także na promocje w Douglasie KLIK:


Buziaki,


24 komentarze:

  1. No prostownica to zło a też uwielbiam jej używać :D choć staram się tego oduczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt uzyskany w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Twoje włosy wyglądają teraz naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ma właściwości rozgrzewające, pobudza krążenie krwi, co stymuluje wzrost włosów.

      Usuń
  5. Cudne włosy :) Ja używam prostownicy codziennie,ale jak narazie kondycja włosów jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog dziewczyny z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    Chętnie się również odwdzięczam.
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dlatego nie używam w ogóle prostownicy, bo mi szkoda włosków ):

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne i jak slicznie blyszcza w sloneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana sa w znacznie lepszym stanie, widać ze z miesiąca na miesiąc sa coraz piekniejsze

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...