20 grudnia 2015

Jak błyskawicznie i łatwo wyczyścić szczotkę do włosów? - Szczotka jak nowa po każdym czesaniu

Czy dla Was także czyszczenie szczotki po każdym rozczesaniu włosów jest udręką? A wystarczy tylko znać sposób, aby zaoszczędzić mnóstwo czasu.



Metodę można stosować na różnych szczotkach, nie tylko na TT. Jeżeli Wasza szczotka ma kulki, przełożenie ich przez gazę wygląda tak samo jak przy innych.

*Nowy filmik na Youtube będzie się pojawiał w każdy weekend.

Jak Wy czyścicie swoje szczotki? Znałyście wcześniej tę metodę?
__________________________________________________________

Super-Pharm KLIK ogromne zniżki. Warto przejrzeć także oferty miesiąca w Douglas KLIK:

S3 viewer small 0001S3 viewer small 01

Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sposobie z chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób, ja zawsze myję TT ciepłą wodą i mydłem w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myję szczotki, grzebienie szczoteczką do mycia dłoni i paznokci.
    Zawsze mam przybory czyste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze moczę w ciepłej wodzie z mydłem kilka minut :) zawsze pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam, ale pomysł ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sposób, bardzi pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczotkę używam tylko przed olejowaniem, a myję wodą i mydłem w płynie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo fajny sposób, a ja czyszczę swoje szczotki z włosów wykałaczką, to zajmuje więcej czasu ale też się sprawdza. a całą szczotkę myję/ szoruję szczoteczką do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo...super metoda. nie znałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tego sposobu. Zawsze mam problem z myciem szczotki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o takim sposobie :D Bardzo sprytne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko ja nigdy nie myłam szczotki? Ooo ja zła..

    Dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny sposób. A ja zawsze męczę się i ręcznie wybieram włosy...ehh :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, tyle lat człowiek chodzi po świecie i wciąż się uczy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...