16 grudnia 2015

Włosowe podsumowanie listopada

Na obydwu zdjęciach włosy zostały wysuszone chłodnym nawiewem na prosto.

Zauważyłam przerzedzone końcówki, które są efektem podcinania jedynie zniszczonych włosów.

Kosmetyki używane w listopadzie:


W tym miesiącu postawiłam na minimalizm w pielęgnacji. Nakładałam olej raz w tygodniu na dwie godziny przed myciem, następnie dwukrotnie myłam włosy maską Serical Placenta, później nakładałam mix masek i odżywek na ok. 45 minut i robiłam płukankę octową lub laminowałam żelatyną.

W dalszym ciągu kilka razy w tygodniu podkręcam grzywkę prostownicą, ale niedawno podcięłam ją o kilka cm pomimo, że nie zdążyła się zniszczyć.

W grudniu pozostaję wierna minimalizmowi w pielęgnacji, ale zmieniam maskę do skóry głowy oraz zabezpieczam końcówki silikonowym serum.
__________________________________________________________

Naturze KLIK kolejna bożonarodzeniowa obniżka. Warto przejrzeć także świąteczną gazetkę Douglas KLIK:

S3 viewer small 01S3 viewer small 0001

Buziaki,


12 komentarzy:

  1. Ja chciałam ostatnio kupić sobie tego kallosa chocolate,ale tylko duży był,a mam już jednego w dużym pudełku i nie mogę go wykończyć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne włosy! tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo widze Kallosa mojego ulubieńca! A włosy masz śliczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam kallosa i chyba za dlugo bo robił moje włosy co raz gorsze :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włoski. Również używam tej czekoladowej maski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wyglądają na piękne, zdrowe i lśniące
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzę na zdjęcia Twoich włosów i stwierdzam, że przypominają trochę moje. Też stosuję minimalizm kosmetyczny - olej raz w tygodniu, maska raz w tygodniu, do tego jakiś spray regenerujący czy coś innego na końcówki włosów, które sama podcinam. Pewnie trochę za mało tnę, ale zawsze żal mi było patrzeć ile fryzjer chlasta i zabrałam się za to sama...

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie gęste i zdrowe:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...