11 grudnia 2015

Wyniki rozdania!

Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich zgłoszeń, w końcu maszyna losująca wybrała zwyciężczynie:


Zestaw I wędruje do:


a zestaw II otrzyma:


Wszystkim uczestniczkom serdecznie dziękuję za udział i życzę powodzenia następnym razem, ponieważ będą kolejne rozdania! ;]

Gratuluję zwyciężczyniom i jednocześnie proszę o wysłanie Waszych adresów do wysyłki na:

onyxhiaeth@gmail.com

*Kto zniknie i pojawi się w gronie moich obserwatorów przy kolejnym rozdaniu, nie będzie mógł wziąć w nim udziału.
__________________________________________________________


S3 viewer small 01S3 viewer small sp 00

Buziaki,



23 komentarze:

  1. Już kojarzę te nicki z innych rozdań :D
    gratuluję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Ps. W wolnej chwili zapraszam do mnie na rozdanie z pędzlami Zoeva:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A było tak bliziutko :(
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak super ! u mnie tak leje deszcz i zimno a tu taka wiadomość mnie od środka rozgrzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję;)
    Maila napiszę jak wrócę do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A byłam tak blisko... Gratuluję wygranym ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...