24 grudnia 2015

Zakupy - Dzień Darmowej Dostawy (kosmetyki i zdrowe jedzenie) oraz życzenia świąteczne


  1. Joanna Naturia - odżywka z miętą i wrzosem - niestety, jest najgorszą ze wszystkich wersji, które do tej pory miałam: nie zapobiega ani nie ogranicza puszenia, nie wygładza i nie ułatwia rozczesywania; dla moich włosów zdecydowanie za lekka
  2. Labell - płyn micelarny - nigdzie nie widziałam recenzji, ale mój płyn się skończył, więc mama przy okazji wybrała ten; niestety, nie sprawdza się - pomimo nie najgorszego składu jest zbyt delikatny
  3. lampki LED - kupiłam je w Biedronce i nie żałuję; ponadto są na baterie, więc niesamowicie szybko można zmienić ich położenie

  1. Łaźnia Agafii - szampon stymulujący wzrost włosów - zamówiłam maskę, dostałam szampon... ale u mnie się nie zmarnuje
  2. Hashmi - kajal - używałam ostatnio firmy Shahnaz Husain i ten zachowuje się na moim oku dokładnie tak samo
  3. Nacomi - peeling do ciała - dostałam jako gratis, ponieważ musiałam czekać 2 tygodnie na dostawę kajalu...
Dzień Darmowej Dostawy:

  1. Receptury Babuszki Agafii - maska do włosów - aktywator wzrostu
  2. Łaźnia Agafii - balsam - aktywator wzrostu włosów
  3. Biocosmetics - peeling enzymatyczny z ekstraktami owocowymi
  4. Fitokosmetik - glinka czarna z Morza Martwego z jonami srebra - kupiona z myślą o sprawdzeniu jej wszechstronnych właściwości
  5. Fitokosmetik - bajkalska błękitna glinka odmładzająca
  1. Ayurveda - chciałam zamówić kardamon, ale się skończył, dlatego wybrałam jego mieszankę z cynamonem, imbirem i goździkami
  2. Camsakizi - pasta cukrowa - liczę, że w końcu nauczę się z niej korzystać
  3. Samra - woda różana - chciałam ją kupić już dawno do twarzy i włosów - w końcu się udało
  1. jagody Goji (0,5 kg) - świetnie smakują dodane do koktajli owocowych
  2. erytrytol (1 kg) - ma +/- 20 kcal/100 g oraz IG=0; przy pieczeniu zachowuje się podobnie jak ksylitol
  1. mąka migdałowa (250 g) - niesamowicie droga, ale ma inne właściwości niż kokosowa i ciasta przy jej użyciu przyjmują inną konsystencję
  2. Walden Farms - dip piankowy - stwierdziłam, że warto skusić się na coś, co ma 0 kcal i dobrze smakuje, skoro nie jest nafaszerowane szkodliwymi składnikami - produkt idealny
  3. Walden Farms - dip czekoladowy - podobnie, ale w smaku delikatnie kwaśny

  1. mąka kokosowa (3 kg) - zrobiłam zapas na rok i nie żałuję, ponieważ wyniosła mnie niecałe 9 zł za 1 kg
  2. ksylitol (1 kg) - zawsze muszę mieć pod ręką zdrowy zamiennik cukru, a jeżeli chodzi o pieczenie, to nie zauważyłam żadnej różnicy w smaku ciast
  3. orzechy nerkowca (0,5 kg) - idealna przekąska i jedyne orzechy, które mogę jeść bez końca
  4. daktyle suszone (1 kg) - wychodzi z nich świetny krem, ale świetnie zaspokajają także ochotę na coś słodkiego
Dodatkowo dzisiaj dotarły do mnie 2 paczki z zagranicy, na których bardzo mi zależało. Pierwsza przyjechała przed 10. Niestety, na drugą zostało nałożone cło, ale po szybkim kontakcie z kurierem, dotarła dziś ok. 12. Pomimo tego, że powoli traciłam nadzieję i byłam przygotowana na to, że paczka wróci do nadawcy, udało się. Przeżyłam mnóstwo emocji związanych z wysyłką, dlatego dzisiejsza wizyta kurierów była dla mnie najpiękniejszym prezentem. Po prostu świąteczny cud. ;]

Stąd życzę Wam, abyście nie przeżywali podobnych sytuacji, a jeżeli już, to nawet te najbardziej beznadziejne rozwiązały się po Waszej myśli. Żeby wszystkie życzenia, które usłyszycie w tym roku się spełniły.

 Wesołych Świąt 

 i 

 smacznego! 
__________________________________________________________

Najnowszy Rossmannowski Skarb KLIK oraz wielkie promocje w Hebe KLIK:

S3 viewer small rossek 001S3 viewer small 01

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tymi zdrowymi produktami :P
    Wesołych Świąt ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam truskawkowy peeling Nacomi i jest boski :-)
    Wesołych Świąt Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wodę różaną uwielbiam i mam nadzieję, że u ciebie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne informacje. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mąki bym podkradła:D Kajal używałam, ale niestety moje oczy są potwornie wrażliwe, że rozmazywałam się już po kilku godzinach. Jednak lubię siebie z podkreślonym okiem.
    Wodę różaną lubię, ale moja cera jej nie lubi. Woda różana na włosy? Jak ją używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajal też się u mnie rozmazuje... ale zazwyczaj podkreślam ciemnobrązowym cieniem dolną powiekę, więc się przyzwyczaiłam. ;]
      Co do wody różanej, to olejuję włosy na mokro, więc zamiast zwykłej wody, używam jej. Ponadto sprawdza się jako mgiełka na włosy.

      Usuń
  8. o matko, jakie fantastyczne mąki! musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post w 100% dla mojego męża. On jest fanem wszelkich zdrowotnych produktów, naturalnych, najlepiej jakiegoś egzotycznego pochodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie sobie uświadomiłam, że muszę zrobić zapas mąk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tej maki kokosowej :)
    Klikniesz w kinki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę tu parę produktów dla siebie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja skusiłam się na dip karmelowy i masło orzechowo-czekoladowe od Walden Farms, ale mają dla mnie strasznie sztuczne smaki, chyba będę musiała je wyrzucić ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się Twoje zakupy, zwłaszcza ta zdrowa część :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zakupy, zwłaszcza kosmetyki rosyjskie, które mnie ciekawią :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie posmakowałabym tego dipu piankowego :D ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydatny post!!! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku 2016 :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...