15 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - PRZEŁOM (dzień 5)


48 godzin do końca.

"Z pamiętnika"
Wstałam o 10.45, w końcu się wyspałam, ale niestety nastąpił dzień, na który każda kobieta "czeka z niecierpliwością" każdego miesiąca... Z drugiej strony pomyślałam, że udało mi się przeżyć najtrudniejsze: zawsze miałam napady na słodkie i niezdrowe rzeczy dzień lub 2 przed TYM. Już kiedyś wiedziałam, że jeżeli kiedykolwiek uda mi się wygrać z pożądaniem na cukier w momencie, w którym najbardziej chciałam go zjeść, to w każdy inny dzień dam sobie radę.
22.30 - Pisząc i czytając pomyślałam "czas na przerwę" i automatycznie mój mózg dodał: "czas na KitKat". W tamtej chwili zdałam sobie sprawę, że nie dość, że niesamowicie dawno go nie jadłam, to wcale mi nie brakuje i nie mam zamiaru kupować go w najbliższej przyszłości. Jestem również pewna, że nie rzucę się na słodkie od razu po wybiciu 24.

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
_____________________________________________

Sklep E.Leclerc ma ogromny regał ze zdrową żywnością KLIKNatomiast w Kauflandzie KLIK kupicie m.in. sałatę w niższej cenie:

S3 viewer small 10S3 viewer small kauflander 03

Buziaki,

11 komentarzy:

  1. Ja bez cukru ponad miesiąc wytrzymałam. Powodzenia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zainteresowaniem czytam o Twoich zmaganiach. Słodycze to moja bolączka. Próbuję odstawiać jest co jakiś czas, ale moje zmienne nastroje doprowadzają do tego, że i tak sięgnę po czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzis 12 dzień bez słodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś jadłam batona i jeszcze mam jednego w zapasie. Gdy jest mi źle i mam kryzys bardzo mi pomagają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w walce! Ja ograniczanie cukru zaczęłam od małych kroczków (np. jednak łyżeczka do herbaty zamiast dwóch ;)) i teraz jakoś wcale nie mam potrzeby cukrowania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny challenge. W końcu plusy bycia na diecie. Czyli obniżki zdrowej żywności. Lubię to ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Jak się przeżyje pierwszy tydzień bez cukru, to dalej łatwiej idzie, najgorzej raz się skusić i klapa ;/ wiem z własnej autopsji :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...