4 stycznia 2016

Idealna sukienka? Najpiękniejsze sukienki na studniówkę - inspiracje

Uwielbiam sukienki. Mam ich w swojej kolekcji prawie 100 sztuk na każdą okazję. Dlatego coraz trudniej jest mi znaleźć taką, która będzie wyjątkowa. Dodatkowo w styczniu zaczynają się studniówki. Jako, że moja odbędzie się za 2 tygodnie, postanowiłam pokazać Wam kilka propozycji sukienek z różnych kategorii.

Przepis na idealną sukienkę jest prosty:



Znajdujesz taką, która Ci się podoba lub łączysz elementy kilku pięknych sukienek w jeden, pokazujesz swoją wizję krawcowej, ona szyje i już. ;] Jednak w praktyce to nie takie proste, stąd zdjęcia sukienek, które najbardziej mnie zainteresowały i warto się nimi zainspirować (to nie współpraca, tylko moje osobiste poszukiwania w Internecie ;]):

Jeżeli krótka lub asymetryczna, to rozkloszowana, z odkrytymi ramionami i z wycięciami:
Osobiście nie jestem fanką koronkowych sukienek, ale ta jest piękna!

źródło
źródło
źródło
A jeśli długa, to najlepiej dopasowana lub prosta:
źródło
źródło
Przejrzałam zarówno polskie, jak i zagraniczne sklepy z sukienkami i wiele z nich mi się spodobało, ale ostatecznie okazywało się, że podobną już mam, podobał mi się tylko 1 element (np. dopasowana góra) lub jej cena była za wysoka. Dlatego zdecydowałam po raz kolejny zaufać krawcowej, która nie zawiodła mnie za pierwszym razem i uszyła mi dokładnie taką sukienkę, jaką sobie wymarzyłam na moją 18. Wtedy wysłałam jej kilka zdjęć sukienek, które znalazłam w Internecie, z każdej wybrałam kilka elementów i ostatecznie powstała moja sukienka idealna:


Tym razem również marzy mi się coś oryginalnego, czego jeszcze nie mam w swojej szafie i właśnie w tej chwili moja sukienka na studniówkę jest szyta. Na razie mogę Wam zdradzić tylko, że będzie czerwona. ;]

A może któraś z Was ma swoją studniówkę w tym roku? Jak wspominacie bal i pogoń za sukienką? Kupujecie czy szyjecie? A może już macie?
_____________________________________________

Nowa gazetka Hebe KLIK :

S3 viewer small page 01

Buziaki,

38 komentarzy:

  1. ładna sukienka, pasowała Tobie , mi niekoniecznie taki kolor by pasował do karnacji mogłabm być trochę za blada, ale jest śliczna mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Biało czarne wpadły mi w oko. Gdy ją miałam 100DNIOWKE to królowały inne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej nosiło sie sukienkę czarną z białym mankietem i takim kołnierzem... :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki, szkoda że już miałam studniówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ale nie każda jak dla mnie nadaje się na studniówkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne sukienki. Idealny kroj dla mnie to litera A :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza i ta piąta czarna są absolutnie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, ja jednak najbardziej lubię proste do kolan , nie rozkloszowane

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 2,4 i 7 piękne <3 ja już mam sukienkę na studniówkę, w sumie nie miałam problemów ze znalezieniem jej ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ja miałam swoją... :) Byłam dumna z długiej sukienki :) ... ! Polecam, czułam się jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te powycinane zbyt odważne na studniówkę, ale te z dłuższym tyłem piekne

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza sukienka, piękny kolor, materiał i fason. Niestety u mnie brak ramion nie wchodzi w grę, za duży biust :) Zawsze zazdroszczę takich sukienek. :) Mam nadzieję, że Twoja czerwona będzie wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne! :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 bardzo mi przypadła do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja studniówka jest 30 stycznia! właśnie dziś byłam na przymiarce sukienki takiej jaką sobie wymarzyłam, więc będzie cudowna <3
    podoba mi się ta czarna z opuszczonymi ramiączkami! :)
    piękną miałaś sukienkę na 18!
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza i ta czarna przedostatnia są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne propozycje. Ja miałam studniówkę jakieś 12 lat temu , wtedy nie było takiego wyboru (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość mi się podoba, bo lubię sukienki gorsetowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza jest zniewalająca *_* po prostu nie umiem opisać tego jak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. niektóre sukienki są naprawdę świetne!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiekne wszystkie ! Uwielbiam sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się czarna Nr.4

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne inspiracje ! szkoda, że moja już była dawno temu, chętnie wybrałabym się jeszcze raz ;)

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza, piąta oraz przedostatnia to moje faworyty :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...