20 stycznia 2016

Podsumowanie tygodnia bez CUKRU




Jak obiecałam, filmik z podsumowaniem:


Trudne początki - 1:08
Ćwiczenia - 2:00
Jadłospis - 2:11
Wrażenia - 3:22
Powody - 4:40
Podsumowanie - 6:22

dzień 1 (KLIK)
dzień 2 (KLIK)
dzień 3 (KLIK)
dzień 4 (KLIK)
dzień 5 (KLIK)
dzień 6 (KLIK)
dzień 7 (KLIK)
__________________________________________

Do końca stycznia w Selgrosie produkty włoskie, francuskie, japońskie i wiele innych KLIK KLIK:

S3 viewer big 16 02ks 00S3 viewer big 16 02ks 01

Buziaki,

25 komentarzy:

  1. Dla mnie nawet dzień bez cukru byłby trudny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jem słodyczy prawie 1,5 roku i jestem z tego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam cię, nie wyobrażam sobie dnia bez cukru :) szczególnie, że uwielbiam wszystko co słodkie :)


    Kochana klikniesz w linki u mnie na blogu :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/nowosci-czyli-zamowienia-z.html
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słodycze jem coraz rzadziej, ale ze słodzenia herbaty itp. byłoby mi ciężko zrezygnować :D Do tego jak widziałam Twój jadłospis to byłam przerażona ilością kurczaka :D A nabiału jeść nie mogę przez wzgląd na uczulenie. Także z moją dietą od razu wiąże się fiasko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że dałaś radę. Wiedziałam, że Ci się uda. Ja był na pewno nie dała rady :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. ;]
      Wszystko jest możliwe.

      Usuń
  6. Jejku to musiało byc naprawdę trudne, super filmik !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze wszystko słodze itp :D brawo za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Asia! Jestem pełna podziwu, że Ci się udało! :) Idąc za Twoim przykładem, postaram się nie jeść słodyczy, ale z owoców, mleka, itd. nie potrafiłabym zrezygnować :)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy film :) Jak to jest ze szklanką wody przed każdym posiłkiem? Nie zagłębiałam się w temat, ale czytałam aby nie pić około 20 minut przed i po posiłku, aby nie rozcieńczać kwasów, które mają strawić pokarm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wypijać pół godziny przed posiłkiem, ale nie zawsze miałam na to czas (np. rano), aby wypełnić żołądek - dzięki temu czujemy się syci szybciej. ;]

      Usuń
  10. mnie chęć na coś słodkiego bierze po obiedzie :P ale od jakiegoś czasu i tak mocno ograniczyłam cukier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę z Twojego sukcesu i jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik :)
    Gratuluję ! to jest wyczyn, nie wiem czy sama tak dałabym radę :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę się zmotywować;(

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię cukier i nie wyobrażam sobie tygodnia bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem, że mówimy tutaj o cukrze - sacharozie, białym do słodzenia. Mam kilka sprawdzonych na mnie sposobów unikania tej "strasznej" substancji. Bardzo przepadam za kiełkami, często zamiast podjadania słodyczy po porostu aplikuję sobie miskę kiełków. Uwielbiam kiełki z soczewicy. Dla mnie są one najłatwiejsze do zrobienia i najsmaczniejsze. Lubię też ze słonecznika, ale je robi się bardzo trudno. Innym sposobem jest podjadanie jogurtu z dodatkami. oczywiście jogurt naturalny mieszam z jakimiś owocami bądź z granolą. Nie akceptuje jogurtów smakowych, bo w nich także znajduje się cukier i inne dodatki, które wolałabym uniknąć. Do innych rzeczy które polecam zamiast słodyczy to pestki, orzechy, suszone owoce (ale uwaga one są kaloryczne).
    Onyxia - Ciebie podziwiam za upór! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja od cukru jestem uzależniona;p poza tym mam niski, więc czekolada zawsze pod rką. Ale ograniczyłam go bardzo i nie było aż tak źle ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...