12 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Co jeść? (dzień 2)

Minęło 48 godzin. Podobno teraz będzie tylko łatwiej.

Skoro nie mogę jeść TEGO WSZYSTKIEGO (LISTA KLIK), to co mogę?
  • mięso (uwielbiam kurczaka w każdej odsłonie i to on był zawsze obecny, a teraz króluje w moim jadłospisie)
  • ryby
  • warzywa (poza papryką i ogórkiem świeżym, których nie lubię)
  • grzyby (pieczarki są świetną przekąską)
  • jaja (robię jajecznicę na różne sposoby)
  • zdrowe tłuszcze (masło i wszelkie oleje)
  • przyprawy i zioła
"Z pamiętnika"
Po prawie 40 godzinach bez cukru nabrałam ochoty na coś słodkiego. Trwała dosłownie chwilę i nie pojawiła się przez resztę dnia. Do tej pory jadłam kurczaka w różnych postaciach i pomimo tego, że mogę go jeść o każdej porze dnia i nocy, to chciałabym spróbować czegoś nowego. Po 44 godzinach naszła mnie ochota na chipsy cebulowe (wcześniej zjadłam jajecznicę ze szczypiorkiem).
22.24 - zjadłabym jakiś owoc, a najchętniej gruszkę.
23.50 - wiem, że dobrze robię.

Wybrałam się też na basen na 2 godziny.

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
_____________________________________________

Lidlu KLIK kupimy m.in. blender, a ponadto od 18 stycznia zaczyna się tydzień włoski KLIK:

S3 viewer small lidl gazetka 11 01 17 01 page 002S3 viewer small lidl 03

Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Ja słodycze zastąpiłam zdrowymi owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owoce to dobry zamiennik, można też kupować słodycze bez cukru, obecnie są już wszędzie sprzedawane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za dalsze etapy. Mam nadzieję, że faktycznie po tych najgorszych 48h będzie już lepiej i w końcu nie będziesz odczuwała takiej silnej potrzeby zjedzenia czegoś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki jestem pewna, że wytrwasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie zaplanowałam miesiac bez słodkiego typu czekolada :) do 5 lutego :) myślę że wytrwam, już 4 lata regularnie ćwicze i schudłam 15 kg :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam :) nie to żebym się obżerałam codziennie słodyczami, ale lubię owoce wiec nie wiem czy udałoby mi się wytrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! Ja bym chyba nie wytrwała, może bez słodyczy tak,ale bez mocnej kawy z cukrem to ciężko. Ogólnie mało cukrów staram się spożywać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki :) Ja nie potrafię się oprzeć słodkościom. Moja dieta zawsze się kończy tak samo :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Da się, choć z początku jest trudno. Potem smak się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem uzależniona od słodyczy :D nie umiem bez nich żyć :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Trzymam kciuki! Moje słodycze w okresach nie jedzenia tych "złych" to daktyle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwalosci zycze..ja zaczynam od jutra.pozdro

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...