13 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Dlaczego? 10 powodów (dzień 3)

72/168

10 powodów, dla których rzuciłam cukier:
  1. zdrowie - po przeczytaniu mnóstwa artykułów dot. szkodliwości cukru oraz obejrzenia filmików (kanał BuzzFeedVideo) wiedziałam, że będzie to dobre dla mojego zdrowia
  2. włosy - wykluczenie cukru powinno zapobiec wypadaniu włosów i może także przyspieszy ich wzrost
  3. skóra - słodkości są 1 z czynników wywołujących niedoskonałości; Poza tym liczę też na delikatne wygładzenie skóry.
  4. paznokcie - na pewno zostaną wzmocnione i może również mniej łamliwe
  5. wybielenie zębów - cukry powodują, że ciężko jest wybielić zęby, a same w nieznacznym stopniu przyczyniają się do ich żółtej barwy
  6. utrata wagi - kiedy nie jadłam słodyczy, chudłam, więc teraz liczę na podobne efekty
  7. powrót do zdrowego odżywiania - od świąt nie jadłam idealnie, dlatego po zakończeniu tygodnia będzie mi łatwiej wrócić do odpowiedniego trybu życia
  8. udowodnić sobie, że mogę wszystko - kiedyś nie pomyślałam o tym, żeby odmówić sobie sernika albo czekolady na deser, więc gdy mi się uda, w pewnym sensie osiągnę samorealizację, a tym samym, pokonując swoją największą słabość, nic nie stanie mi na przeszkodzie w życiu
  9. "The perfect week" - w "Jak poznałem waszą matkę" był odcinek o takim tytule; W skrócie to jest mi potrzebny idealny tydzień, abym poczuła się lepiej.
  10. po prostu lubię wyzwania ;]
"Z pamiętnika"
17 - Ktoś w pociągu otworzył ciastka - poczułam zapach czegoś słodkiego i nic więcej. Przez cały dzień nie miałam ochoty na nic, co zawiera cukier.

30 minut kręcenia hula-hop.

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
_____________________________________________

Carrefour Express KLIK promocja m.in. na pomidory podłużne, a w Biedronce KLIK na pomidory cherry, które znane jako warzywo, tak naprawdę są owocem. ;]

S3 viewer big fra02p pdf 01S3 viewer small 02

Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Tylko że w HIMYM perfekcyjny tydzień oznaczał coś innego 😈 uwielbiam ten serial!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. :D Chodziło o sens. Ja również.

      Usuń
    2. Porównanie trafione :D akurat niedawno oglądałam ten odcinek bo mam dużo nauki i oglądam wszystkie sezony od nowa xD ale cukier staram się ograniczać również :)

      Usuń
  2. Nie jem cukru 10 dzień... I mam straszną ochotę na czekoladę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że włosy mogą wypadać od cukru ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie daję rady bez cukru. :( Trzepie mnie jak na jakimś narkotykowym odwyku. :D Raz mój organizm sam odrzucał cukier i przez 3 miesiące, chyba z powodu hormonów, nie chciało mi się słodkości. I czułam się o niebo lepiej, podobnie moja skóra. Ale niestety chętka na ciacha wróciła. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem chyba od cukru uzależniona. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!
    Ja umiem żyć bez cukru, gorzej ze słonymi rzeczami :( :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nie miałam pojęcia, że cukier jest szkodliwy na tyle rzeczy. Co prawda nie interesowałam się tym jakoś szczególnie. Mam niestety problemy ze spożywaniem dużej ilości cukrów. ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie dałabym rady przed chwilą zjadłam drożdżówkę :-). Wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukru stosuję niewiele, tak samo jak soli - staram się je ograniczać, chociaż z cukrem idzie mi o wiele ciężej. Na szczęście udało mi się całkowicie przyzwyczaić do niesłodzonej herbaty. Jem też mniej słodyczy niż kiedyś. Muszę jeszcze tylko nauczyć się odmawiać sobie gazowanych, słodkich napojów i będzie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej rzucam się na słodycze przed okresem XD nie umiałabym wtedy wytrzymać bez słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i wytrwałości :D Ja bym nie dała rady bez cukru ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś jadłam dużo słodyczy, a teraz jakoś mniej ;)
    Trzymam kciuki by się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne powody znalazłaś dla rzucenia cukru. Szczególnie spodobało mi się, że znalazłaś tyle aspektów zdrowotnych oraz wpływu cukru na ciało człowieka. Widzę, że jest Ci coraz łatwiej żyć bez cukru.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem czy brak cukru faktycznie zahamuje wypadanie włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. ja niestety jestem w tym słaba, dlatego bardzo zazdroszczę...i podziwiam. trzeba też podjąć trud.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...