17 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Koniec! (dzień 7)


"Z pamiętnika"
22.48 - Przynieśli tort, a ja musiałam czekać jeszcze ponad godzinę. Mimo to, wzięłam jedną porcję i zostawiłam sobie na później.
24 - Udało się! Czuję się taka spełniona. ;] Usiadłam do stolika i chciałam zjeść tort, ale już go nie było... Jednak był sernik, więc nałożyłam sobie kawałek i po tygodniu w końcu zjadłam coś słodkiego.

Od 19 taniec na studniówce. ;]

*Filmik i post z podsumowaniem pojawi się w ciągu 3 dni na blogu, ponieważ mam mnóstwo przemyśleń, którymi chcę się z Wami podzielić i, a w jednym poście się nie zmieszczą. ;]

Buziaki,

25 komentarzy:

  1. Czekam na podsumowanie, bo jestem ciekawa tego projektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super - gratuluję :) !! Dobrze się bawiłaś na 100dniówce?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Tak i już nie mogę się doczekać zdjęć!

      Usuń
  3. Gratuluję :) ja bym pewnie nie wytrzymała

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam że Ci się uda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tygodnia bez słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym 2 dni nie wytrzymała bez słodyczy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :). Ja bym nie dała rady :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super :-) czekam na podsumowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajny pomysł z takim tygodniem bez cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję - to w dzisiejszych czasach jednak spory wyczyn. super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) miałaś studniówkę? Jak było? :) ja bym w życiu nie powstrzymała się na niej od słodkości, zwłaszcza że nasz stolik stał blisko stołu z cistami a tiramisu jest przecież najlepsze na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Przetańczyłam całą noc. ;] I również uwielbiam tiramisu.

      Usuń
  12. gartuluję! ja ostatnio wytrzymałam bez słodyczy 2 miesiące, jednak bez cukru w owocach bym nie wytrzymała :P ja też wzięłam sobie tort na studniówce na później, niestety kelnerzy go zwinęli heh :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i cieszę się razem z Tobą, że udało Ci się wytrwać. Ciekawa jestem jakie będzie kolejne wyzywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam!
    aktualnie ograniczam cukier , ale nie potrafię całkowicie wykluczyć go z menu...

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...