14 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Paleo (dzień 4)

W skrócie odżywianie paleo opiera się na:
  • mięsie
  • rybach
  • olejach
  • jajach
  • owocach
  • warzywach
  • orzechach
  • nasionach
  • ziołach
  • przyprawach
Zaczęłam odżywiać się zgodnie z zasadami paleo jesienią minionego roku. Od tamtej pory, zazwyczaj w sobotę lub niedzielę, robiłam sobie dzień, w którym jadłam wszystko. Jednak Wigilia była jedną z przyczyn, dla których 1 dzień w tygodniu zmienił się w kilka, później tydzień, aż w końcu proporcje się odwróciły. Nie spodobało mi się to, ponieważ zdrowe odżywianie dostarczało mi mnóstwo energii i sprawiało, że czułam się lepiej. Nadeszła sobota (9 stycznia) godzina 23. Wtedy zjadłam ostatni kawałek (przyznaję się, niemały) sernika, który właśnie chłodził się przy drzwiach wyjściowych i właśnie w tamtej chwili zdałam sobie sprawę z tego, że to jest ten moment, w którym trzeba to rzucić, wrócić w jakiś sposób do paleo i spróbować czegoś jeszcze. Kilka minut później wybiła 24, a ja czułam, że dokonuję odpowiedniego wyboru.

"Z pamiętnika"
14.30 - pomyślałam, że jestem już za połową. Tak szybko minęło...
Pierwszego dnia czekałam na kawałek tortu po zakończeniu tygodnia, ale w tej chwili czuję, że wcale nie rzucę się na otaczające mnie ciasto i inne niezdrowe cukry. ;]

Dzisiaj odpoczynek od ćwiczeń.

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
_____________________________________________

Ponadto do przejrzenia gazetka, a w niej m.in. przepis na sałatkę grecką KLIK oraz zupę z mleczkiem kokosowym KLIK:

S3 viewer small 56S3 viewer small 57

Buziaki,

13 komentarzy:

  1. ja bez cukru zyć nie potrafię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę, abyś wytrwała w swoim postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i czekam na filmik, w nocy czytałam o diecie PALEO ale jednak to nie dla mnie . ja jem dużoo cukru w owocach i mało mięsa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myślę, że wytrwasz bez problemu do końca zadania i wcale nie będziesz miała ochoty na cukier pod koniec tygodnia. A kto wie może przedłużysz swoje wyzywanie o kolejny tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na filmik z relacją :-). Wytrwałości już mało Ci zostało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się muszę wziąć za siebie z dietą ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam! Zmobilizowałaś mnie aby też spróbować, bo jest źle skoro czuję się uzależniona od słodyczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę ! Jeżeli chcesz żyć bez słodyczy wpadaj na mojego bloga jest on typowo o odchudzaniu, zdrowej żywności itp :) www.pauladowlasz.blogspot.com
    dodatkowo widziałam Cię na YT jesteś super :) I dobry pomysł z tatuażem, ja mam prawdziwe ale dla tych co nie mają topcja super :) Dałam łapki w górę, i zapraszam na mój nowy filmik https://www.youtube.com/watch?v=faNhyIVw9-Y
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe ;) aczkolwiek, nie chce rezygnować ze słodyczy, nawet na 1 dzień hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś czytałam o diecie paleo, która polegała na jedzeniu surowego mięcha ;) Teraz ta modna paleo to już coś innego, tamta była naprawdę hardkorowa...

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa dieta, ale ja nie jestem taka rygorystyczna dla siebie niestety/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...