11 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Pierwsze 24 godziny (dzień 1)



Rzucam cukier! Na początek na tydzień, lecz jestem pewna, że po tym czasie z pewnością znacznie go ograniczę.

Nie chodzi mi tutaj tylko o słodycze, ale o każdy cukier w posiłkach (zarówno cukier biały, jak i wszelkie zamienniki: cukier trzcinowy, fruktoza, ksylitol, a więc wszystko, co ma słodki smak)

Jeżeli chodzi o CUKIER, to odpadają wszelkie:
  • ciasta (a z nich zrezygnować jest mi najtrudniej)
  • cukierki
  • czekolady
  • napoje gazowane
  • słodkie soki
  • miód
  • OWOCE (zawierają fruktozę, czyli cukier prosty, której nie należy spożywać w nadmiarze)
  • MLEKO (zawiera laktozę, czyli cukier mleczny, która wielu osobom szkodzi)
Ponadto nie będę jadła makaronu, chleba i większości produktów zawierających GLUTEN, a także pozostałej PRZETWORZONEJ ŻYWNOŚCI.

W skrócie: PALEO bez owoców.

"Z pamiętnika"


W tej chwili mija 12 godzina mojego niejedzenia cukru i czuję się dobrze. ;]
17.30 i mam ochotę na słodkie. Najgorsze jest to, że przyjechała rodzina z ciastkami. Ponadto na stole stoi sernik i wiem, gdzie znajdują się praliny... Jeszcze 150,5 godziny.
Po 24 godzinach przeszła mi ochota na słodkie.

Ponadto kręciłam dzisiaj hula-hop przez 30 minut.

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
_____________________________________________

Auchan KLIK warto zaopatrzyć się w olej kokosowy KLIK lub mleko kokosowe KLIK

S3 viewer small aucha 00S3 viewer small aucha 01

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. O matko, podziwiam, slodycze to moj nalog! teraz tez chce na nowo podjac walke, krok po kroku.... zobaczymy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorsze są pierwsze dwa dni bez cukru. potem idzie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mleka roślinne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia, ja mogę nie jeść słodyczy ale z owocami jest gorzej, nawet na diecie odchudzającej codziennie sobie na jeden pozwalam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie mocno kciuki i życzę wytrwałości. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować swój plan i rodzina nie będzie już wpadać z ciastkami utrudniając tym samym Ci wykonanie zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. KUSISZ MNIE moja droga. Rzucenie cukru to podstawa odchudzania. A to przede mną. Może skuszę się. Ale czy wytrzymam? Przeciez pieczywo tez ma cukier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, bo warto. ;] Nie masz nic do stracenia, a możesz tylko zyskać.
      Od kilku lat jem pieczywo raz na miesiąc, a od kilku miesięcy wcale i nie brakuje mi tego.

      Usuń
  7. Ja bym nie potrafiła zrezygnować z owoców

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamietaj ze wszystko jest dla ludzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie dała rady. Uwielbiam wszystko co słodkie. Wytrwałości :-) . czekam na post kolejny jestem ciekawa czy wytrzymałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę przestać, ale w moim przypadku rezygnuję tylko ze słodyczy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałaby mi się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ile bez cukru byłabym w stanie przeżyć to bez miodu, owoców i makaronu już nie :-P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nawet bym nie próbowała zaczynać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chciałabym zrezygnować chociaż ze słodyczy:(((Pozdrawiam i powodzenia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe postanowienie, ale jesteś pewna, że zupełne zrezygnowanie z cukrów jest dobre? Rozumiem te "złe" cukry, słodycze, przetworzoną żywność, ale owoce, produkty mleczne, chleb, makarony? W diecie potrzebne są przecież węglowodany, a ich całkowite wyeliminowanie chyba nie jest dobrym pomysłem.

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fruktoza szkodzi w nadmiarze, produkty mleczne zawierają niekorzystną dla zdrowia wielu dorosłych osób laktozę, a co do chleba i makaronów, to od jakiegoś czasu życie bez glutenu jest dla mnie przyjemniejsze. Nie rezygnuję całkowicie z węglowodanów - jem warzywa. Poza tym, to tylko tygodniowy eksperyment, a po jego zakończeniu z powrotem wprowadzę owoce do swojej diety. ;]

      Usuń
  16. Trzymam kciuki :) Ja tez staram się odstawić słodycze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o ile jestem w stanie zrezygnować z napojów gazowanych,ciast itd. to nie wyobrażam sobie nie jedzenia owoców;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł :-) jestem ciekawa efektow :-). Dotrzymam Ci towarzystwa i także od tej chwili rzucam cukier :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też staram się jak najbardziej ograniczać cukier :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...