16 stycznia 2016

Tydzień bez CUKRU! - Przykładowy jadłospis (z mięsem i bez) (dzień 6)


W większości spożywanych przeze mnie posiłków króluje mięso, dlatego dzisiaj postanowiłam dać odpocząć mojemu organizmowi od kurczaka i zjadłam (wersja bez mięsa):
  • śniadanie: zupa pomidorowa
  • II śniadanie: jajecznica ze szczypiorkiem
  • obiad: zupa pomidorowa
  • podwieczorek: sałatka z łososiem
  • kolacja: surówka z marchwi
Przykładowy jadłospis z pozostałych dni (wersja z mięsem):
  • śniadanie: kurczak z warzywami
  • II śniadanie: kurczak z pieczarkami
  • obiad: kotlety z kurczaka
  • podwieczorek: jajecznica ze szczypiorkiem, pieczarkami i szynką
  • kolacja: rosół
(Przed każdym posiłkiem szklanka wody, pomiędzy posiłkami również. W sumie 1,5-2 litrów.)

"Z pamiętnika"
15.34 - 32 h 26 min. Nawet nie wiem, kiedy to zleciało.

Dzisiaj od 20 spalam kalorie tańcząc. ;]

*Posty z aktualizacjami będą pojawiały się CODZIENNIE przez 7 dni po godzinie 24, a po zakończeniu "wyzwania" nagram filmik z podsumowaniem.
__________________________________________

W Aldi KLIK dostaniemy w promocji m.in. mieszankę warzyw KLIK:
S3 viewer small aldi nowosci 05S3 viewer small aldi zimowe nowosci 03

Buziaki,

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam kurczaka pod każdą postacią :) i jajecznica ze szczypiorkiem pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym tak nie mogła :). Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kurczakowe to drugie menu. Ja kurczaka uwielbiam więc u mnie też mógłby pojawiać się w każdym posiłku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do 'wegetariańskiej' to nie do końca ona jest wegetariańska, bo pewnie pomidorowa na mięsie no i łosoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność. ;] Już zaktualizowałam.
      Co do pomidorowej to jest "normalna". ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam wege zupę pomidorowa:) Większość ludzi niestety gotuje ją na mięsie lub kościach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie mogłaby być wersja wegetariański :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bez słodkiego nie mogę żyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajecznica ze szczypiorkiem - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo dla mnie za dużo kurczaka. moja dieta wygląda inaczej jem bardzo dużo słodkich owoców, aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeja chyba nie potrafiłabym zjesc tyle kurczaka w ciagu dnia :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia, a jadłospis jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczaka mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...