9 stycznia 2016

Włosowe podsumowanie grudnia

Na obydwu zdjęciach włosy zostały wysuszone chłodnym nawiewem na prosto.

Kosmetyki używane w grudniu:

ODŻYWKI I OLEJE


MASKI


Nakładałam olej co 5-6 dni na dwie godziny przed myciem, następnie dwukrotnie myłam włosy maską Serical Placenta, później nakładałam mix masek i odżywek na ok. 45 minut i robiłam płukankę octową lub laminowałam żelatyną.

Nadal kilka razy w tygodniu podkręcam grzywkę prostownicą i wciąż jej to nie szkodzi.

Silikony wygładziły i rozluźniły skręt włosów. Zauważyłam także, że płukanka z octu jabłkowego sprawiła, że moje włosy kręciły się bardziej niż gdy do ostatniego płukania użyłam zimnej wody.
__________________________________________________________

Nowa gazetka Rossmann KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer small rossek 01S3 viewer small 01

Buziaki,


37 komentarzy:

  1. Ostatnio zapominam o płukance z octem :( Mam po niej piękne włosy, ale czasami jestem taka leniwa, że mi się zwyczajnie nie chce jej przygotowywać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona Twoją długością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow ale masz długie włosy! Po raz pierwszy widzę olej konopny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z grudnia sa o wiele bardziej gęste i grubsze. Świetnie je odbudowałaś. Polecam Ci produkty Gliss Kur z płynną keratyną, wspaniale wypełniają ubytki w włosach.

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, produkty tej firmy kompletnie mi nie służą...

      Usuń
  5. U mnie też, ale już nie załuję, bo 'Na fali' okazało się być bardzo dobrym filmem!

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją pielęgnacja jest bardzo uboga w porównaniu z Twoją :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej konopny to dla mnie nowość, muszę poczytać o nim więcej. Zupełnie zapomniałam o płukankach octowych, pamiętam, że włosy po nich były gładkie i lśniące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię maski Kallos. Muszę koniecznie zajrzeć do tych gazetek promocyjnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne, długie włosy - takie jakich nigdy nie miałam, a zawsze chciałam mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;]
      Każdy moment życia jest dobry na rozpoczęcie walki o zdrowe i długie włosy.

      Usuń
  10. Piękne, gęste włosy ;) Ja nakładam maskę Wax raz w tygodniu. Włosy myję co dwa dni szamponami z Garnier Fructis i używam takich samych odżywek (np. teraz mam szampon i odżywkę Color Resist). Lubię, kiedy moje włosy są takie ciężkie i gładkie w dotyku po spłukaniu. I tutaj pojawia się moje pytanie: Jaki efekt daje laminowanie żelatyną? Czy włosy się po nim mniej puszą i są takie 'satynowe'? Szczerze mówiąc zastanawiam się nad wykonaniem takiego laminowania, ale chciałabym wiedzieć, jakiego efektu się spodziewać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;]
      Laminowanie żelatyną daje efekt gładkich, lśniących włosów jak z salonu, ale tylko przy niskoporowatych włosach (zdrowych, zazwyczaj prostych). W przypadku wysokoporowatych (zniszczonych, zazwyczaj kręconych) włosów może pojawić się puch, a bardzo często także przeproteinowanie.

      Usuń
  11. Zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne włosy!

    Mam wielką chęć na czekladowego Kallosa i ten olejek Alverde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. ;]
      Te kosmetyki nie dość, że pięknie pachną, to jeszcze mają świetne działanie.

      Usuń
  13. Dobrze że tu wpadłam, dawno u nikogo nie czytałam nic na temat włosów i fryzur :D
    Całuski! ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zainteresowałam.
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  14. Gdzie kupiłaś olej konopny i jakie ma właściwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama kupiła go w drogerii Vica. Ja olejuję nim włosy, ale można go stosować także w kuchni - zapobiega chorobom cywilizacyjnym i pomaga w leczeniu np. migreny czy cukrzycy.

      Usuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...