27 stycznia 2016

Włosowe SPA (2) - Aga

Dzisiaj czas na drugą bohaterkę serii:


Piątek okazał się dniem, w którym obie znalazłyśmy kilka godzin wolnego, więc nie pozostało nic innego jak tylko wydobyć z włosów to, co najlepsze. Tym bardziej, że nie miałam żadnych ograniczeń. ;] Niestety, pora roku w końcu dała o sobie znać...

Włosy po rozpuszczeniu i rozczesaniu (sztuczne światło - z lewej) (lampa błyskowa - z prawej):


Najpierw rozczesałam włosy na sucho, spryskałam wodą i nałożyłam olej konopny na niecałe 3 godziny. Po tym czasie umyłam włosy szamponem, a następnie nałożyłam maskę na długość i umyłam po raz drugi. Kolejnym krokiem było nałożenie maski na całe włosy (mniejsza ilość przy skórze), zostawienie na ok. 45 minut i spłukanie chłodną, a na koniec długość także zimną wodą. Z braku czasu zostały wysuszone chłodnym nawiewem.

Włosy po wyschnięciu (sztuczne światło - z lewej) (lampa błyskowa - z prawej):


Efekt końcowy zadowolił zarówno moją "klientkę" jak i mnie - włosy były dociążone (ale nie obciążone), gładkie, sypkie i miękkie.

Włosy Agnieszki są z natury proste i (podobnie jak ostatnio) szybko przetłuszczające się, stąd wiedziałam, że łatwo tutaj o obciążenie. Ponadto na zewnątrz panowała pogoda sprzyjająca puszeniu się włosów, więc musiałam zachować równowagę pomiędzy emolientami, humektantami i proteinami. Dlatego postanowiłam nie nakładać aloesu, miodu, czy innych domowych specyfików (humektantów), co dało spodziewane efekty.



Użyte kosmetyki:


__________________________________________

Biedronce rozpoczął się tydzień azjatycki, gdzie dostaniemy m.in. 500 ML OLEJU KOKOSOWEGO ZA 9,99 ZŁ! KLIK oraz mleczko kokosowe 400 ml za 3,29 zł! KLIK (sprawdziłam, ma taki sam skład jak pozostałe mleczka kokosowe z innych supermarketów np. Tesco czy Kaufland). Już zrobiłam swoje zapasy (wpadnę na pewno jeszcze po olej kokosowy, ale w tej chwili jest tylko wersja 265 ml):


S3 viewer small 01S3 viewer small 09

Buziaki,

45 komentarzy:

  1. Ja już upolowałam olej kokosowy :)
    Ps. Efekt końcowy wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde!Jestem pod wrażeniem!Jaki cudowny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Odwaliłaś na prawdę kawał dobrej roboty :) a dzień przed ogłoszeniem tejże promocji kupiłam 500ml oleju za 5zł więcej... Ale chyba zrobię zapas, bo to zdecydowanie ulubieniec. No i mleczko kokosowe jest przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki efekt "wow" po olejach. Jeszcze nie wypróbowałam na sobie konopnego oleju, ale bardzo lubię lniany i sezamowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak niewiele potrzeba włosom aby ślicznie wyglądały, tylko pozazdrościć Agnieszce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt naprawdę świetny ;) nigdy nie używałam kosmetyków z India więc muszę się za jakimś rozejrzeć, gdzie je kupujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama kupiła je w drogerii Vica. ;]

      Usuń
  7. Piękny efekt, włosy lśnią aż miło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnica ogromna! Piękne włosy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. olejowanie i odżywianie maskami popłaca. Agnieszka ma piękne , lśniące włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam olej kokosowy,ale ten nierafinowany i stwierdziłam,że jednak szkod ami go używać do skóry i włosów,muszę się zaopatrzyć do kosmetyki ten w biedronce :)
    Muszę zrobić porządek ze swoimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt. Muszę takie Spa również zapewnić swoim włoskom :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromny wrażeniem efektu jaki udało Ci się osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Różnica taka, jakby między zdjęciami minęło kilka miesięcy :D Super efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i zauważalny efekt. I czy mi się wydaje, czy to rozbiłaś używając tylko naturalnych produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poza maską Oriflame (która zawiera silikony) nałożoną na końcówki. ;]

      Usuń
  15. Świetny efekt :)
    Włosy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ się błyszczą, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę to na pewno zajęło, ale efekt naprawdę: wow! Było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny efekt! Włosy wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt niesamowity, piękne są Twoje włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają jak po prostowaniu. Świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale efekty, pozazdrościć takich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różnice z pewnością widać. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Różnica ogromna !! :D Piękne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. teraz większość z nas kupi mleczko:) efekt piekny

    OdpowiedzUsuń
  25. tez mam takie porozdwajane i suche włosy dlatego zawsze używam czegoś tłustego na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...