23 stycznia 2016

Zakupy i paczki - styczeń 2016




Na początek moje zamówienie z Born Pretty Store:

dostępne tutaj
Pierwszą rzeczą są naklejki na skórki przy paznokciach. Ostatnio nie malowałam paznokci zbyt często i od końca minionego roku mam na nich jedynie lakier bezbarwny. Było to spowodowane tym, że po prostu nie miałam czasu na pomalowanie, ale potrzebowałam jakiejś zmiany. Dlatego zapragnęłam wypróbować czegoś nowego. (Widziałam też, że naklejki te sprawdzają się przyklejone na paznokcie.)

dostępna w 5 kolorach tutaj
Kolejną rzeczą jest pomadka w płynie, która jest bardziej barwnikiem, ponieważ nie widać, że mamy coś na ustach poza ich zmienionym kolorem. Tego nie da się opisać i zdecydowanie zasługuje na więcej uwagi. Dlatego już niedługo osobny wpis z filmem z pierwszymi wrażeniami. ;]

dostępny tutaj
Trzecia rzecz to regulowany pierścionek ze śnieżynką. Dodatkowo jest regulowany i pięknie prezentuje się na palcu.



W końcu kupiłam Power Bank. Znalazłam wersję, która naładuje mój telefon ok. 5 razy, co w zupełności wystarczy nawet przy wielogodzinnych wycieczkach. Na początku myślałam, że to zbędny gadżet, ale teraz wiem, że tak naprawdę jest idealny dla mnie, ponieważ dużo podróżuję i bardzo często kończyła mi się bateria w telefonie już w połowie podróży. Dlatego teraz wiem, że już nigdy się z tym nie rozstanę.


Wczoraj weszłam do Biedronki i ujrzałam napis: "Ostatnie sztuki!". Były 2 takie urządzenia, czyli po prostu tostery do babeczek. ;] Po dłuższym zastanowieniu wzięłam jedno, ponieważ mam mnóstwo przepisów na zdrowe muffiny do wypróbowania, a dzięki temu, że można w tym "upiec" 7 mini babeczek, mogę testować wiele przepisów bez marnowania dużej ilości składników. :)

Za kilka dni wybieram się do DM'u i Primarku, więc dopiero tam zaszaleję. :D

Co kupiłyście od początku roku?
__________________________________________

Nowa gazetka Rossmann KLIK i Natura (m.in. suchy szampon Batiste za 11,99 zł oraz wersja 50 ml GRATIS!) KLIK:

S3 viewer small rossmann 01S3 viewer small 0001

Buziaki,

37 komentarzy:

  1. U mnie kiepsko troszkę z zakupami póki co, ale na razie mam tyle kosmetyków, że starczą mi jeszcze na długo :) Daj znać jak wychodzą Ci babeczki w tym "babeczkomacie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek ze śnieżynką mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lakierów do paznokci i bronzer :) Bardzo fajne zakupy, zawsze myślałam o kupnie power banku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Power Bank to przydatny gadżet :) miłego testowania no i przy okazji smacznych babeczek :D Czekam na haul z DM :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Powerbank i wypiekacz do muffinek genialne. Mogę zapytać za ilę dorwałaś wypiekacz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierścionek jest śliczny, lubię taką delikatną biżuterię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Toster do babeczek wyglada ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. to do babeczek mnie rozczuliło:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten toster do babeczek :) ja wczoraj kupiłam peeling oczyszczający Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak na razie nic nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z mojej listy zakupowej kupiłam w styczniu lokówkę do włosów, od czasu do czasu mogę jej śmiało użyć, aby nadto nie niszczyć włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten toster do babeczek ;D kupiłam go już jakiś czas temu za grosze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego urządzenia do muffinów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki w płynie :) Czekam na filmik .

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad tym urządzeniem do wypieku babeczek, ale chyba wolę robić je tradycyjnie - w piekarniku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Power Bank przydałby się mi :-) .
    Miłych testów :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Power Bank myślę że to fajna i przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Power bank to faktycznie bardzo przydatny i praktyczny wynalazek. Sama kiedyś myślałam, że to zbędny wydatek. Szybko jednak zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, widziałam ten "toster", jestem ciekawa jakie babeczki z niego wychodzą ;) Na Power Bank też się czaję od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierścionek ze śnieżynka Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Planujemy z mężem niedługo kupić power bank,głównie on,bo ze względu na pracę nie ma go po 12h codziennie...
    Co do zakupów kosmetycznych to u mnie można powiedzieć,że nic nie kupuje.. kończe zapasy.. a kwiecień-maj będzie mega haul zakupowy w dm ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierścionek ze śnieżną jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też widziałam to urządzenie do pieczenia babeczek :D jednak niestety się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez niedawno power bank kupiliśmy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna ta maszyna do muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to urządzenie do babeczek też mnie kusiło :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fajny ten wypiekacz do babeczek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawi mnie urządzenie do pieczenia mufinek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post ❤ zostanę na pewno na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powerbank to musthave, a jeszcze taki umożliwiający 5-krotne naładowanie baterii to już w ogóle cudo :-). Fajny ten wypiekacz do muffinek :D. Jakbym miała przygarnąć jakiś nowy kuchenny sprzęt, pewnie byłby to grill elektryczny, który marzy mi się od dłuższego czasu :). Pozdrawiam :)).

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...