22 lutego 2016

2 lata mycia włosów odżywką - (pierwsze) efekty, porównanie, zdjęcia



zdjęcia robione z lampą
O wadach i zaletach pisałam TUTAJ.

Myję włosy odżywką już od dobrych dwóch lat i jestem bardzo zadowolona.

Po 2 godzinach z olejem na włosach, polewam je wodą, odciskam nadmiar i nakładam odżywkę: najpierw wmasowując w skórę głowy, a następnie dodając odrobinę na długość i rozczesuję. Czynność ta trwa kilka minut, a po tym czasie spłukuję, odciskam nadmiar wody i powtarzam proces jeszcze raz. Następnie postępuję tak, jak zwykle.

Średnio raz w miesiącu oczyszczam włosy szamponem z SLS i wykonuję peeling skóry głowy w celu lepszego wchłaniania składników odżywczych oraz pozbycia się przeciążenia.

Pierwsze efekty zauważyłam od razu. Włosy były miękkie po każdym myciu i nie musiałam się martwić o odstające, spuszone baby hair (chyba, że użyłam humektantową odżywkę przy dużej wilgotności na zewnątrz). Ponadto, od tamtej pory nie miałam już więcej problemów z rozczesywaniem.

Włosy są proste, ponieważ nie wypłukało się z nich jeszcze keratynowe prostowanie, a bogata pielęgnacja sprawia, że są wygładzone po każdym myciu.

Jeżeli chodzi o zdjęcia porównawcze to włosy urosły dzięki wcierkom, olejom i maskom przyspieszającym wzrost włosów. Mycie odżywką mogło mieć jedynie minimalny wpływ.

Mycie włosów odżywką to sposób dla Was jeżeli chcecie, aby włosy szybciej stały się zdrowe, miękkie i dociążone, a nie przepadacie za utrudnionym rozczesywaniem po użyciu szamponu.

Jeśli chcecie, to napiszę również post nt. odżywek/masek, którymi można myć włosy, a które sama wypróbowałam.
__________________________________________

A w Naturze KLIK m.in.Tangle Teezer za 29,99 zł oraz maski Kallos po 9,99 zł KLIK:

S3 viewer big 2.prev 4S3 viewer big 3.prev 4

Buziaki,

56 komentarzy:

  1. Kurczę... Muszę wyprobowac choć odrobine się boję przetłuszczania włosów.
    No nic. Najwyżej pójdę je pozniej umyc szamponem ;)

    U Ciebie efekty bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać niesamowitą różnicę. Masz zadbane włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze że trochę obawiam się obciążenia włosów, tym bardziej że naprawdę szybko się przetłuszczają. Ale może wypróbuję w jakiś wolny dzień żeby w razie co móc jeszcze raz umyć włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiana! włosy piękne i zadbane. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt :) Nie wiem czy u mnie by to przeszło, bo mam cienkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy pięknie wyglądają, ale ja nie wiem czy bym się na to zdecydowała ponieważ bałabym się, że moje włosy będą jeszcze gorzej wyglądały, tzn. będą przyklapnięte, bez objętości, nieświeże, a nawet teraz brakuje im objętości i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      To fakt, sposób ten nie jest dla wszystkich.

      Usuń
  7. Wow.. chyba wypróbuję ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O metodzie słyszałam i czytałam wiele, ale jeszcze nie próbowałam. Ja myję włosy metodą OMO, a czasem przed pierwszym "O" nakładam olej, a gdy przychodiz pora na szampon to po prostu nakładam go na włosy na których już jest odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mogę się przekonać do mycia odzywkami, wydaje mi się że moje włosy szybciej się przetłuszczają po takich eksperymentach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy wyglądają świetnie! :) dziękuje kochana za miły komentarz i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie myłam jeszcze włosów odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wooow! ale przemiana! piękne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbuję Twój sposób, bo masz śliczne włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty są świetne! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie obciąży mi włosy i beda tłuste

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już od dawna myję włosy odżywką :)) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam włosy mieszane, więc mycie skalpu odżywką u mnie by się nie sprawdziło, ale na długości dość często myję odżywką, czy maską :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj długo myjesz te włosy już tą odżywką ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym pomiziać Twe kudełki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale na razie nikomu nie wolno. ;P

      Usuń
  20. Efekty naprawdę imponujące. Ja jeszcze nie przekonałam się do mycia włosów odżywkami i zostaję przy swoich delikatnych szamponach np. dla dzieci. Olejowanie i ostatnio sporadyczne laminowanie zdecydowanie wystarczają moim włosom i póki co są miękkie, zdrowe i odpowiednio nawilżone. W razie kryzysu jednak na pewno pomyślę o tej metodzie bo wiem, że w wielu wypadkach dobrze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy zyskały wiele blasku, widać to od razu

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakiej odzywki używasz? Nie zauważyłaś aby wlosy szybciej sie przetluszczaly? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o tym oddzielny post. W tej chwili jest to odżywka Balea. Moje włosy się przyzwyczaiły i są świeże tak jak wcześniej. ;]

      Usuń
  23. Wow ,w minionym roku urosły mega :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja próbowałam ten sposób jednak u mnie sie nie sprawdził ciągle mam wrażenie że mam niedomyte włosy! obserwuje i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdarzyło mi się kilka razy umyć włosy samą odżywką, ale zdecydowanie wolę szamponem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy! Ja staram się o nie dbać ale efektów za szybko pewnie nie zobacze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądają :)
    Nigdy nie słyszałam o takim sposobie i mimo, że narazie ze swojego nie zrezygnuję, to będę o nim pamiętać :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. lecę do natury po Tangle Teezer :D świetne rezultaty, moje włosy nadal krótkie

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale różnica! Gratuluję ślicznych włosów :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt jest świetny, super, ja mam problem z przetłuszczającymi się włosami...Taka kuracja by za bardzo ich nie obciążyła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym uważać i na początku spróbować umycia włosów odżywką, a następnie szamponem. Jeżeli to się sprawdzi, można stopniowo wprowadzać zmiany. Jeśli odżywka jest lekka to nie powinno być problemu. ;]

      Usuń
  31. Kiedyś probówałam ten sposób, ale coś poszło nie tak :) Masz świetne efekty, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No Kochana różnica widoczna gołym okiem, systematyczność swoje robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega włoski<3,super efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam tylko jedną myśl - wow ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...