12 lutego 2016

Niemieckie kosmetyki: Zakupy Balea i Alverde

Po długich rozważaniach w końcu uzupełniłam nie tylko niemieckie kosmetyki do włosów, ale do koszyka wpadło też kilka innych pozycji.



Po pierwsze: żele pod prysznic Balea! Nie dość, że niesamowicie tanie, to dodatkowo cudownie pachną (niestety poza wersją z marakują, która ma ledwo wyczuwalny zapach, a wydawało mi się, że właśnie ten zapach będzie najpiękniejszy i najbardziej intensywny).

cena w niemieckim DM: 0,55
cena na Allegro: 4,5 zł +


  • Odżywki do włosów Balea: wanilia i migdał, granat i jagoda goji, brzoskwinia i kokos oraz plumeria i perła; Idealnie nadają się do mycia włosów odżywką.

cena w niemieckim DM: 0,55
cena na Allegro: 4,5 zł +


  • Maski do włosów Alverde: wersja z awokado i masłem shea oraz z cytryną i brzoskwinią. Czuję, że cytrynowa świetnie się sprawdzi jako dodatek do laminowania żelatyną. ;]

cena w niemieckim DM: 2,45
cena na Allegro:  +/- 15 zł


  • maski do włosów Balea: z granatem i jagodą goji oraz z plumerią i perłą; Miałam czerwoną wersję jeszcze w starym opakowaniu, ale dobiła dna.

cena w niemieckim DM: (czerwona) 1,25 i (różowa) 1,95
cena na Allegro: +/- 10 zł


  • przezroczyste plastry Balea: w opakowaniu znajduje się 36 sztuk; Po pierwszym użyciu widzę, że działają.

cena w niemieckim DM: 1,95
cena na Allegro: 12,5 zł +

Cieszę się, że ograniczyłam zakupy do (jak dla mnie) minimum, ponieważ przeglądając stronę sklepu kilka dni przed zakupami, mój wirtualny koszyk był kilka razy większy.

A jak Wasze zakupy?
__________________________________________

W Biedronce KLIK w ofercie m.in. urządzenie do pielęgnacji twarzy, które ma wiele pozytywnych opinii oraz zmywacz do paznokci w chusteczce KLIK:

S3 viewer small 8.prev 4S3 viewer small 8.prev 4

Buziaki,

53 komentarze:

  1. Uwielbiam niemieckie kosmetyki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny naprawdę przystępne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balea ma całkiem ciekawe te kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ja też zrobiłam właśnie zakupy Balei na Allegro. No zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O to muszę spróbować umyć włosy odżywką Balea bo jakoś jej nie używam ;)
    Wielkie zakupy, ale ja też bym takie zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki. Nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balea ma swietne szampony do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę w Niemczech to koniecznie nakupię sobie tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. balea-uwielbiam! a wręcz mam bzika :D piieeekne zakupy :D

    Mam prośbe-mam nadzieje że nie zostaniesz obojętna(tak jak i ja nie umiem przejść obojętnie) . Pokażmy że blogerki nie są obojętne na cierpienie tych istot!
    http://rozmaitowo.blogspot.com/2016/02/skareszyw-2016r-zbiorka-na-uratowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. żele pod prysznic Balea są geniuszu pełne;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dopiero będę testowała szampon balea, ciekawa jestem jak się sprawdzi, ale dużo pozytywnych opinii czytałam;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Są polecane na wielu blogach i również kipi od nich YT, jednak ja nie miałam okazji ich testować, może w bliskiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zrobiłam niedawno małe zakupy z Baleą ;P Przyznam się że był to pierwszy raz ale jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo na tak w zakresie niemieckich kosmetyków oraz środków czystości. Wydaje mi się, że są one na o wiele wyższym poziomie niż polskie. A ceny także przystępne. Akurat tych nigdy nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam zele pod prysznic Balea sa świetne! Pieknie pachną ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja jeszcze nic z Balei nie miałam! a czuję się baaardzo skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A która maska najbardziej przypadła Ci do gustu? Niedługo będę w DMie, a jak już jestem to nigdy nie wiem na co się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z masek bardzo lubię te z Alverde (Haarkur), które nie zawierają silikonów. A poza tym kuracje w 20/25 ml saszetkach (gdyby tylko mieli pełnowymiarowy produkt...) Najlepsza jest zdecydowanie nawilżająca maseczka do włosów Balea (1-Minute Soforthilfe-Kur).

      Usuń
  19. Coraz częściej słyszę o tej firmie(?) Balea. Faktycznie jest taka dobra? :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niesamowicie tania, ale u mnie, a wiem że także u wielu innych osób dodatkowo świetnie się sprawdza. ;]

      Usuń
    2. Chyba sama się w końcu szkuszę :)

      Usuń
  20. Balea uwielbiam, jeśli chodzi o żele, bo szamponów nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam kosmetyków Balea :) chcę wypróbować balsamy. A co do żeli to jestem wierna Isanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle dóbr z Balea... Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem tych odżywek i masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że przypomniałaś o tej ofercie z Biedronki. Nie mam okazji, by kupić takie wspaniałe kosmetyki z Niemiec, ale do Biedronki mam niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kosmetyki :D Teraz już wiem, co kupić w DM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten miesiąc jest biedny kosmetycznie, ale w marcu zaszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ojeeej rpzyjęłabym wsyztskie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Na forach czytałam sporo o tych kosmetykach, generalnie mają super opinii, ale ja osobiście nie miałam z nimi do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę się przejść do biedronki bo widzę, że fajne rzeczy teraz mają! :) dziękuje kochana za komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy jeszcze nie używałam tych niemieckich kosmetyków. Spotkałam się już z wieloma opiniami na innych temat. Oczywiście wpadające ze skrajności w skrajność :) Ja niestety na chwilę obecną nie mam możliwości zrobienia zakupów w DM więc w najbliższym czasie nie przetestuję ich na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych kosmetyków, ani tych firm, może warto byłoby wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam już kosmetyków balea i całkiem je polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle razy już przymierzałam się do zakupów z Alverde i Balea że w końcu muszę je sfinalizować bo za każdym razem jak oglądam to zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków, ale chętnie bym się do nich dorwała

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, spore zakupy :) ja miałam tylko jedną odżywkę Balea, całkiem miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niedługo wybieram się do DM, miałam nic nie kupować, ale chyba jednak się skuszę na kilka produktów, zwłaszcza maseczki Alverde.
    W DM kupowałam świetne maseczki do twarzy truskawkowe (chyba Balea), idealnie nawilżały i były to jedne z lepszych jakie kiedykolwiek stosowałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę tylu kosmetyków z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach uwielbiam Niemieckie kosmetyki :) W sierpniu znów będę w Niemczech to zrobię sobie zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...