29 lutego 2016

Ruszmy się! Ćwiczenia - Wyzwanie: Trening Insanity

źródło


Od kilku lat w marcu (ew. lutym lub kwietniu) nadchodzi przełom i wracają moje chęci do ćwiczeń. Wiem, że większość wtedy nie ma sił i dopiero "budzi się", kiedy na dobre rozpocznie się wiosna. Ja jednak wtedy zaczynam ponownie pracować nad swoją sylwetką

W sobotę poświęciłam ok. 3 godziny na ćwiczenia taneczne, w niedzielę wybrałam kardio, a dzisiaj rozpoczęłam trening Insanity. Trafiłam na niego przypadkiem TUTAJ, gdzie wszystko jest dokładnie opisane: na czym polega, linki do filmów itd. (niestety dziewczyna nie publikuje już postów...).

W skrócie: jest to trening trwający 63 dni i mający na celu spalenie tkanki tłuszczowej, przyspieszenie metabolizmu oraz poprawienie wytrzymałości i wydajności (Zastanawiałam się jeszcze nad rozsławionym p90x, ale jego celem jest w dużej mierze rozbudowa mięśni i częściej wybierają go mężczyźni niż kobiety, a mnie bardziej zależy na wyszczupleniu sylwetki). Zaletą jest to, że jest tam wiele zestawów ćwiczeń, nie ma monotonii, a dodatkowo nie jest potrzebny żaden sprzęt. Uwaga: nie dla początkujących - jeżeli nie przejdziecie fit testu, należy najpierw poprawić swoją kondycję.

Zaczynam z 68 cm w talii. (Nie mierzyłam się w innych miejscach, ponieważ tłuszcz najwolniej spala się u mnie na brzuchu, więc w pozostałych częściach ciała utrata zbędnych cm będzie taka sama i większa.)

Jestem po pierwszym fit teście (60, 43, 45, 31, 10, 17, 19, 26 - porównanie oraz wyjaśnienie tych liczb nastąpi po zakończeniu treningu) i naprawdę ćwiczenia te przypadły mi do gustu. Nie wiem co mnie czeka jutro, ale jestem przekonana, że nie będę się nudzić.

Naprawdę podziwiam wszystkie osoby, które potrafią połączyć gotowanie, sprzątanie, pracę, szkołę, ćwiczenia oraz rozwijanie innych pasji. Nie mam pojęcia skąd biorą na to wszystko czas...

Dołączycie? A może same ćwiczycie coś innego?
__________________________________________

W Lidlu KLIK  dostaniemy m.in. olej z pestek dyni oraz owoce i warzywa w niższej cenie KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 9.prev 4

Buziaki,

17 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny trening, trzymam kciuki za realizacje wyzwania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, trzymam kciukasy za przemianę :) sama uwielbiam sport i zimą ćwiczę na siłowni a latem wychodzę na świeże powietrze i tam się gimnastykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zbieram znowu o biegania, ale nie w celach odchudzających, tylko raczej mniej niż 20 minut rano, na pobudzenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zrobi się pogoda to zaczynam biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączyłabym, ale nie mogę :p Na razie czeka mnie miesiąc z low impact cardio na poprawę wydolności a potem wizyta kontrolna i Holter EKG w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie biegam a zaraz po bieganiu wykonuję kilka ćwiczeń na dane partie ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki,Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za wyzwania. Ciekawy trening;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dzisiaj wracam do ćwiczeń - nie dla odchudzenia, ale wzmocnienia organizmu :D mam nadzieję, że wytrwam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie brak chęci do ćwiczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wracam do jogi w grupie, nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się wzięłam za wyzwanie z mel b :D jestem zachwycona jak na razie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, ja na razie się nie odważyłam, ale plany na marzec są ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może i ja pod uwagę wezmę ten test :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja przerzuciłam się na spacery, bo połowę Poznania jest rozkopanego, trudno dojechać tramwajem, więc nadeszła chwila, kiedy muszę większość drogi do pracy wykonać na piechotę. trudna, szkoda tylko, że w centrum powietrze nie jest zbyt świeże.

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś próbowałam, ale jednak nie jestem w stanie się zmusić do ćwiczeń w domu regularnych, dlatego mam karnet :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...