16 lutego 2016

Sposoby na młody wygląd bez względu na wiek

Z wiekiem tracimy naturalny blask naszej skóry. Całe szczęście, jest kilka trików, dzięki którym możemy to ominąć. Najważniejszą regułą jest to, aby codziennie dbać o skórę (im zdrowsza, tym młodziej wyglądamy) oraz odpowiednio się odżywiać.
  1. Witamina C
    Stymuluje produkcję kolagenu w skórze, co oznacza, że pomaga utrzymać młodą skórę na całym ciele. Pokarmy bogate w witaminę C, to głównie owoce np. pomarańcze, kiwi, grejpfruty, truskawki, czarna porzeczka oraz warzywa np. pomidory, papryka, brokuły, pietruszka, brukselka, szpinak, jarmuż. Najwięcej zawiera dzika róża (1700 mg/100g). Zazwyczaj nasz organizm pozbywa się nadmiaru tej witaminy, więc nie należy się obawiać jej przedawkowania.
  2. Białka (Proteiny)
    Są istotnym składnikiem odżywczym w planie odżywiania, ponieważ ich rola polega m.in. na produkcji kolagenu. Stawiamy na "chude proteiny", które znajdziemy głównie w mięsie z kurczaka, polędwicy, schabie czy rybach. Ponadto świetnym źródłem białka jest nisko-tłuszczowy nabiał: jaja, orzechy i rośliny strączkowe/ziarna.
  3. Oleje
    Są świetnym zamiennikiem ketchupu czy majonezu. W połączeniu z octem są świetnym dodatkiem do surówek i sałatek, które dodatkowo korzystnie wpływają na zdrowie. Dzięki temu, organizm wchłania witaminy C, E i inne antyoksydanty znacznie lepiej. Ponadto zwalczą wolne rodniki i pomogą utrzymać młody wygląd skóry.
  4. Brak pudru
    Jeżeli starasz się wyglądać młodziej, unikaj pudru, ponieważ im dłużej masz go na twarzy, tym bardziej wtapia się w skórę podkreślając zmarszczki. Podkład jest wskazany w celu ukrycia niedoskonałości i wyrównania skóry, dlatego najlepiej wypróbować taki, który dodatkowo matuje bez potrzeby nakładania pudru.
  5. Bronzer
    Z jego pomocą w prosty sposób można ukryć plamy starcze oraz plamy słoneczne (dodając do podkładu lub nakładając bezpośrednio na wybrane miejsca dużym pędzlem). Poza maskowaniem przebarwień, dodatkowo nadaje skórze piękny blask.
  6. Pielęgnacja rąk
    Codzienna pielęgnacja rąk jest równie ważna co twarzy. Można stosować kremy/maski do rąk, ale nie jest to konieczne, ponieważ zamiast tego warto wypróbować produkty do twarzy zawierające mnóstwo składników odżywczych, które pozytywnie wpłyną na skórę. Bez względu na wiek należy nakładać produkty z filtrem przeciwsłonecznym każdego dnia.
  7. Odpowiedni makijaż
    Nieodpowiedni makijaż może uwydatnić i podkreślić drobne zmarszczki. Aby wyglądać młodziej, postaw na naturalny wygląd: noś odpowiednie kolory pomadek, różu oraz cieni. Unikaj też wyrazistych, ostrych i jaskrawych kolorów.

Jakie są Wasze sposoby?
__________________________________________

Tylko dziś i jutro w Hebe KLIK promocja: druga rzecz za 1 grosz KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 2.prev 4

Buziaki,

28 komentarzy:

  1. Fajny i przydatny post:)
    ja zawsze używam tylko podkładu,puder odpada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny post, warto dbać o dobre odżywianie i nie niszczyć niepotrzebnie skóry to mój sposób. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywanie jest tutaj chyba najważniejsze, a dopiero potem kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kremy do rąk :) Są zawsze po nich gładkie i milusie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ręce trzeba dbać ponoć zdradzają wiek kobiety

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym jeszcze dodała sen:) i cały rytuał przed nim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post z pewnością mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo :) wysypiać się, relaksowac np kąpielami czy jogą i cieszyć się życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w sumie nie mam takich sposbów :D chyba jestem w takim wieku że wyglądanie starzej mi nie rpzeszkadza ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uzywam olejku arganowego, kolagenu i przede wszystkim duzo nawilżam :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nigdy nie nakładam pudru 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pudruję się no jak mus to mus;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w profilaktyce przeciwstarzeniowej zwracam szczególną uwagę na odżywianie. Dobrej jakości oleje bogate w kwasy tłuszczowego omega- 3 oraz omega- 6 to dla mnie punkt obowiązkowy. Dodatkowo produkty ze sporą ilością witaminy E, warzywa i owoce. Do tego codzienna pielęgnacja ciała. Zgadzam się również z Tobą, że dużą uwagę warto poświęcić pielęgnacji naszych dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tyle lat na ile się czuję ;) zawsze młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne wskazówki :) zapewne nie jednej osobie się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim przypadku sen działa cuda. Dużoooo snu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rady, ćwiczenia i zdrowa dieta to mój przepis na sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najpierw trzeba mieć na to wszystko czas :D w końcu z życia trzeba korzystać tyle ile się tylko da :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Można by dopisać jeszcze sporo innych punktów, tylko trudno tak wszystkiego przestrzegać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze mówię grunt to zdrowe odżywianie.
    Witamina C jak najbardziej, ale ze źródeł naturalnych.
    Super, że zwróciłaś uwagę na tłuszcze. najgorsze dla naszego organizmu są tłuszcze zwierzęce (dlatego tak bardzo jest promowany wegetarianizm), ale tez należy uważać na kwasy tłuszczowe omega-6. Ale tłuszcze też można wykorzystywać zewnętrznie i dla mnie to jest najlepszym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. najważniejsze żeby się nie faszerować chemią tylko dużo czerpać z natury:) dziękuje kochana za miły komentarz i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wskazówki. Warto dodać że o wygląd należy zacząć dbać od młodego wieku- lepiej zapobiegać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bronzer dodawany do podkładu? :o Przecież bronzer przyciemnia skórę, więc dodanie go sprawi tylko tyle, że podkład będzie ciemniejszy. Na wybrane miejsca nakładamy, owszem, ale nie można go sobie nałożyć tak kompletnie gdzie się chce ;) Do ukrywania plam jest podkład, bronzer ma za zadanie albo konturować, albo ocieplić twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Korzystam z tych porad i mam nadzieję, że widaż efekty XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio kupiłam mmamie serum z witaminą C i zaczęłam z nią biegac :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że puder jest szkodliwy...

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...