6 lutego 2016

Włosowe podsumowanie stycznia

Włosy na lewym zdjęciu są po laminowaniu żelatyną i naturalnym schnięciu, a na prawym zostały wysuszone chłodnym nawiewem na prosto.

Kosmetyki używane w styczniu: te, które w grudniu KLIK

Raz w tygodniu nakładałam olej konopny na długość i Amlę na skórę głowy na dwie godziny. Następnie 2 razy myłam włosy maską Serical Placenta, nakładałam mix masek i odżywek i raz laminowałam żelatyną (co ciekawe, po tym moje włosy były pokręcone, tak jak WTEDY KLIK).

Kilka razy w tygodniu kręcę grzywkę prostownicą. Dodatkowo podcięłam ją o ok. 1 cm, pomimo tego, że nie zdążyła się zniszczyć.

Zimą silikony w kosmetykach do włosów stanowią konieczność. Czuję, że bez nich musiałabym się pozbyć wielu centymetrów...

A jak Wam minął styczeń w pielęgnacji włosów?
__________________________________________

Nowa gazetka Hebe KLIK i Super-Pharm KLIK:

S3 viewer small 1.prev 4S3 viewer small 1.prev 4

Buziaki,

46 komentarzy:

  1. Dawno nie laminowałam włosów bo nie mam żadnej odżywki do tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, możesz mi polecić coś na mocno wysuszone włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. ;]
      Najszybszym sposobem będzie nałożenie oleju na włosy przed myciem (Ja nakładam zazwyczaj na 2 godziny, ale może być krócej lub dłużej). Dodatkowo można wypróbować domowe maseczki np. z awokado. Poza tym odżywka podczas mycia włosów szamponem nałożona na długość, co zapobiegnie wysuszeniu przez szampon i ułatwi rozczesywanie. Po myciu najlepiej maska (z olejkami i składnikami odżywczymi) na 20-45 minut. Podczas codziennej pielęgnacji powinno się nakładać serum/olejek do włosów lub ew. krem do rąk na końcówki.
      Mam nadzieję, że pomogłam. ;]

      Usuń
  3. Ochhh jaka długość! :) zazdroszczę naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ale jeszcze trochę im brakuje. ;]

      Usuń
  4. jak ja bym chciała tak długie kłaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one długie. Świetne :) U mnie podobnie jak u Ciebie - zimą bez silikonów się nie obędzie :) Laminowanie również wykonuję, raz, czasami dwa razy w miesiącu i oczywiście olejowanie. Przynajmniej raz w tygodniu, ale staram się częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, zazdroszczę Ci takich długich włosów! Ja jakieś dwa lata temu je ścięłam i teraz nieco żałuję, ale dążę do tego, aby wyglądały podobnie jak Twoje. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh zazdroszczę długości :D też walczę o długie piękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Minął jak kazdy inny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ! Chcialam poinformować że wygrałaś u mnie w konkursie. E-maila wysłałam i czekam na odpowiedz. Gratuluję :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz długie włoski <3 Ja nigdy jeszcze nie laminowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja musze spróbować w koncu żelatyny co prawda pierwsze podejście bylo klapą ale może tym razem bedzie lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz w życiu laminowałam włosy i nie wyszło im to na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała mieć takie długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ostatnio zaniedbałam swoje włosy,muszę je znowu wspomóc

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy, imponująca długość:))

    OdpowiedzUsuń
  16. sama mam długie włosy, więc wiem ile wysiłku trzeb włożyć w ich regularną i dobrą pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale długie! marzę żeby też takie mieć <3 zapraszam w wolnej chwili do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Styczeń tak jak i wcześniejsze miesiące, zazwyczaj podobnie dbam o włosy, maski, odżywki, szampony. Rzadko wymyślam jakieś inne sposoby pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne masz włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, długie włosy. też zaczęłam od września chodować. U mnie c prawda troszke gorzej bo miałam boki wygalane przy krótkiej ogólnej fryzurze, ale pomalutku...pomalutku...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie długie włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w końcu zaczęłam przygodę z olejowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie masz włosy! Można się zauroczyć :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, nie wiem jak mogłam odkryć Cię dopiero teraz! ;)
    Dodaję Cię do ulubionych i jutro zamierzam przeczytać wszystkie posty!
    Gdybym nie musiała rano wstać z przyjemnością zrobiłabym to dzisiaj!
    Jesteś świetna, włoski są coraz piękniejsze a posty czyta się lekko i przyjemnie... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne włosy!!Ja własnie zaczynam z blogiem i duzo się ucze

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...