26 marca 2016

Jakie odżywki i maski wybrać myjąc włosy odżywką? - Sprawdzone kosmetyki


Są ułożone wg konsystencji i tendencji do obciążania (od najlżejszej do najcięższej). !Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z myciem odżywką, zalecam wypróbowanie najpierw pozycji środkowych (3,4,5), ponieważ mają największą szansę się sprawdzić oraz wtedy wiadomo, czy ta jest idealna, za lekka (wtedy sprawdzamy kolejną pozycję) lub obciąża włosy (następne do sprawdzenia pozycje 2 i 1)!

źródło

1. Joanna Naturia

(wszystkie poza wersją z lnem i rumiankiem)

Najlżejsza, półprzezroczysta konsystencja przez co musimy nałożyć dużo produktu na włosy co jest równoznaczne ze słabą wydajnością (rekompensuje cena: ok. 4 zł/200 ml). Nie ułatwiają rozczesywania w dużym stopniu. Niepolecana na początku. Może nie domyć oleju. (dostępność: drogerie, supermarkety)

źródło

2. Venita Henna Color

(odżywka do włosów z ekstraktem z henny)

Lekka konsystencja, niezbyt wydajna, ale trochę lepiej radzi sobie z rozczesywaniem. (dostępność: niektóre małe drogerie, Internet)

ź ródło
3. Scandic Line

(sprawdziłam: Coco Mask i Protein Mask)

Konsystencja jest bardziej zbita, ale lejąca, a maska wydajna - nie potrzeba dużej ilości produktu. Ponadto świetnie radzi sobie z rozczesywaniem. Grzebień sunie po włosach, które są niesamowicie śliskie nie tylko podczas mycia, ale również po. (dostępność: sklepy fryzjerskie) Jedna z moich ulubionych - chętnie wrócę, kiedy zużyję pozostałe.


4. Balea

(wszystkie ze zdjęcia)

Konsystencja mniej zbita niż poprzednia pozycja, ale pierwsza, która jest mleczna, nieprzejrzysta. (cena: +/- 4 zł/300 ml, ale dostępność: drogerie DM, Internet)
5. Scandic Plus

(Water mask)

Bardziej zbita konsystencja, podobne działanie do masek Scandic Line. (dostępność: sklepy fryzjerskie)

źródło
6. Serical

(sprawdziłam: Latte i Placenta)

Gęsta konsystencja, nieprzejrzysty i mleczny kolor, ułatwia rozczesywanie. (dostępność: sklepy fryzjerskie) Wersja Placenta, jako jedyna z listy pomimo silikonów w składzie jest dużo lżejsza od kolejnej pozycji, którą jest:
7. Hegron

(sprawdziłam: Coco Mask i Protein Mask)

Jedyna, która ma dziwny zapach. Może obciążyć i nie domyć oleju. (dostępność: supermarkety)


Wszystkie (umiejętnie nałożone) domywają oleje.

Żadna odżywka ani maska nie kosztowała mnie więcej niż 15 zł.

Im gęstsza, tym bardziej wydajna.

Moją ulubioną odżywką jest ta z firmy Balea, a z masek wybrałabym Scandic (Line/Plus) (litrowe opakowania: niesamowicie wydajne i przystępne cenowo).


Żadna nie odpowiada? Spójrz na skład swojej odżywki (np. b/s) lub maski i jeżeli nie mają silikonów ani zbyt wielu składników odżywczych to ją wypróbuj. Warto poszukać także chlorków w składzie (Behentrimonium/Cetrimonium/Benzalkonium/Tallowtrimonium/Tricetyldimonium Chloride), które sprawiają, że odżywka nabiera właściwości myjące.

Wiele osób poleca też balsamy Mrs. Potters: mają silikon w składzie, ale nawilżają i domywają.

Każde włosy inaczej reagują, więc nie kupuj od razu litrowej maski, ponieważ może się nie sprawdzić. Najlepiej wybrać się z koleżanką do sklepu i wziąć na pół lub po prostu załatwić odlewkę.

Nie wiesz, czy to sposób dla Ciebie? Zajrzyj TUTAJ.

Jak myć włosy odżywką? KLIK

Myjecie włosy odżywką?
__________________________________________

Wesołych Świąt Wielkanocnych!
__________________________________________

Nowa gazetka Rossmann KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

29 komentarzy:

  1. Hegron to bubel chyba największy z jakim miałam nieprzyjemność się spotkać w świecie kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę bałabym się, że takie mycie odżywką obciąży moje włosy, które i tak są już wystarczająco oklapnięte i bez objętości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie myłam włosów odżywką ;). Żadnej z przedstawionych przez Ciebie odżywek też nie znam, ale te z Balea kuszą najbardziej ;)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj stawiam na maski, bo mój włos jest dość gruby i odżywki mało co z nim robią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam maseczki do włosów. Szczególnie te od Kallosa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta maska z ekstraktem z kokosa mnie zaciekawiła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny post dla mnie, ja zawsze mam problem z wyborem :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych kosmetyków stosowałam maski Serical i byłam z nich jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście najbardziej lubię Garnier. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam wszystkie te odżywki i maski ale stosowałam po myciu a nie do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej żeby ktoś mył włosy odżywką. Jak już wyżej ktoś pisał bałabym się, że mi obciąży włosy. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio bardzo mi odpowiada do mycia Kallos Multivitamin a wcześniej Hair Botox.Zresztą Kallosy,które ostatnio są dostępne i w Hebe i w Naturach to dobry "stacjonarny" wybór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio używam odżywek z Kallos bo dużo dobrego się o niej naczytałam. Teraz przymierzam się do zakupu produktów z Balea :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kallosem próbowałam myć włosy. ale podrażnił mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych ktore wymieniłaś posiadam tylko Serical latte i jest calkiem niezla do mycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że już jesteś.
    Bardzo dobre rady! Nie znam tych kosmetyków i tak jak ja i Ty masz problem, bo każdy organizm inaczej reaguje na pewne składniki. Pisanie, że Tobie coś pomogło jest trochę ryzykowne, bo niekoniecznie może pomóc komuś innemu. Dlatego podział kosmetyków pomiędzy koleżanki i wypróbowanie to myślę, że jest strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczęściej myję maskami serical lub niektórymi kallosami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Póki co bardzo dobrze. ;)
      A Tobie?

      Usuń
    2. środa była burzliwa ludzie mnie wkurzali... czekam na piątek już:D

      Usuń
  19. Słyszałam o tym sposobie i szczerze mówiąc kusi mnie :D
    Jak będę miała więcej czasu, poczytam i może zacznę stosować :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś myłam włosy odżywką przeważnie kallosami ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię te gęste odżywki czyli maski na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś próbowałam mycie odżywką, ale jakoś nie poszło :( Muszę jednak przyznać, że nie używałam żadnego z tych produktów, więc warto dać temu sposobowi pielęgnacji włosów drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nie używam ODŻYWEK - wystarczy mi SZAMPON oraz SPRAY z BURSZTYNEM.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej używam szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wolę metodę odżywka-szampon-odżywka, jak na razie dobrze się u mnie sprawdza, ale o myciu samą odżywką też chętnie pomyślę, może to coś dobrego właśnie dla moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...