3 marca 2016

Włosowe podsumowanie lutego

Włosy na lewym zdjęciu są po masce z siemienia lnianego (które zamiast wydobyć skręt, wygładziło i wyprostowało włosy jeszcze bardziej...), a na prawym po laminowaniu żelatyną i naturalnym schnięciu.

Kosmetyki używane w lutym:

OLEJE I ODŻYWKI


MASKI


Raz w tygodniu nakładałam olej konopny na długość i olejek do włosów Agafii "Stymulujący wzrost" na skórę głowy na dwie godziny. Następnie 2 razy myłam włosy odżywką Balea, nakładałam mix masek i odżywek, raz laminowałam żelatyną i siemieniem lnianym.

W dalszym ciągu kilka razy w tygodniu kręcę grzywkę prostownicą.

Zima wciąż trwa, bez szala się nie obejdzie, więc nadal używam silikonowego serum do włosów.

A jak Wam minął luty w pielęgnacji włosów?
__________________________________________

Nowa gazetka Rossmann KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

71 komentarzy:

  1. Mnie luty minął na schładzaniu blondu :P
    Ale u Ciebie miesięczny efekt jest od razu widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz te włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna długość! :) jak się sprawdza olejek Agafii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze. Jest naturalny i nie obciąża włosów, a dodatkowo zauważyłam przyspieszony wzrost. ;)

      Usuń
    2. Świetnie, kolejna dobra opinia :) Niedługo będzie mój :)

      Usuń
  4. Lubię Marion Kurację z olejkiem arganowym :) Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne włosy ! Ja aktualnie w swojej pielęgnacji mam akcję- szybszy porost włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wypowiem się na temat włosów, bo płaczę nad swoimi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włosy :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!!! :) Ja ostatnio kupiłam szampon z stymulujący wzrost ale nie sprawdził się więc na olej tez się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. ;)
      Olej ma dłuższy czas na działanie niż szampon. U mnie zazwyczaj są to 2-3 godziny.

      Usuń
  9. Szkoda że balea jest słabo dostępna w Polsce :((

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich gęstych włosów! JA zaczęłam olejowanie włosów olejem kokosowym, przerzuciłam się na naturalne kosmetyki i ograniczam jakiekolwiek zabiegi na nich. Mam nadzieje, że chociaż troszkę poprawi się ich kondycja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ale na żywo nie są takie gęste. ;)
      Też planuję nakładać na włosy olej kokosowy.
      Na pewno się poprawi.

      Usuń
  11. Ale masz mega objętość! Tez bym tak chciala ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku mam przez to częste problemy ze zrobieniem gładkiej fryzury. ;]

      Usuń
  12. Asiu twoje włosy w Lutym prezentują się znacznie lepiej :) Są cudne ! Pozazdroszczę długości i tego blasku

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w lutym trochę zaniedbałam pielęgnację włosów. Muszę się poprawić w marcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie używałam odżywek Alverde. Gdzie można je kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro.pl, inne strony internetowe z niemieckimi kosmetykami lub drogerie Dm (m.in. w Czechach lub w Niemczech).

      Usuń
  15. piękny kształt mają Twoje włoisy teraz !

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, jakie Ty masz cudowne włosy :) Po prostu się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu kupić tą maskę od Babuszki Agafii, ja uwielbiam olej Khadi w mojej pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow *,* Jaka różnica :)
    Zastanawiam się nad kupnem odżywki Balea ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale różnica! Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. widać efekt a później pewnie będzie jeszcze lepiej

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne <3 gęste pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. efekty są naprawdę świetne, widać różnice ;)
    Włosy wyglądają teraz rewelacyjnie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Zaczniesz :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w lutym pielęgnacja się nie zmieniła. Nadal króluje olejowanie olejem lnianym, naprzemiennie z olejem z czarnuszki. Dwa razy w miesiącu laminowanie z dodatkiem odżywki, a no co dzień oczywiście ochronne odżywki i olejki zabezpieczającej końcówki. Twoje włosy wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Imponująca długość i gęstosć <3

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko pozazdrościć takich pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne włosy! Ja zaczęłam testować produkty z Kallosa. Jestem bardzo ciekawa czy zauważę jakiś efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne, długaśne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, jakie długie, piękne i lśniące

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne masz włosy :) Aż można się w nich zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziwne że od siemia lnianego sie wyprostowały,
    nie używałam jeszcze żadnego z produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne :)
    Moje po naturalnym schnięciu nie nadają się do niczego.. są płaskie, ulizane i moim zdaniem przetłuszczone.. masakra.. zazdroszczę :D

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne włosy <3 zawsze podziwiam osoby, które są tak konsekwentne w pielęgnacyjnym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale chyba coś będe musiałą wypróbować. Twoje włosy prezentują się świetnie.

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Włosy masz cudne :) Ja dopiero zaczynam pielęgnacje moich włosów, zobaczymy jak mi pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sporo tego, ja zazwyczaj stosuję tylko szampon i maskę lub odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu jakie dlugie wlosy i ta objetosc, zazdroszcze <3! Ja mam mega krotkie, lekko za ramiona :c na Twoje nie moge sie napatrzec :D procz serum z Mariona reszta jest mi obca ale widze ze sprawuja sie swietnie :D zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże jakie piękne i długie masz włosy :D! Zazdroszczę. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy maseczka Adverde jest dobra? Pytam, bo krem do twarzy jest po prostu okropny :(
    Masz bardzo zadbane włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach wersja z brzoskwinią sprawdza się najlepiej, a do tego pięknie pachnie. ;) Używałam też winogronowej i masła do włosów, ale tamte były trochę za ciężkie.

      Usuń
  39. Jakie ładne włosy *-*
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego postu ;)
    Ciekawi mnie twoja opinia :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super ! :) :* Obserwujemy ?
    pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...