21 kwietnia 2016

Makeup Revolution London - Redemption Palette Iconic Elements & Romantic Smoked - recenzja i swatche

Ciężka praca się opłaciła, ale szczęściem cieszyłam się zaledwie kilka godzin, po których to musiałam zapłacić cenę... Ale przecież na świecie musi być równowaga.

A wracając do tematu, dzisiaj przedstawię dwie paletki do makijażu (nie tylko oczu):


Po długim namyśle, spośród wielu paletek z serii, ostatecznie zdecydowałam się na:
  • Iconic Elements (19,99)
  • Romantic Smoked (17,98)

Opakowanie


Cienie znajdują się w plastikowych opakowaniach z gąbeczkowymi aplikatorami.

Cena i dostępność


Paletki kupimy w tej chwili za ok. 20 zł w sklepach internetowych m.in. na stronie Perfumesco.

Trwałość


Po nałożeniu na bazę cienie utrzymały się na powiece całą noc. Niestety zebrały się w załamaniach.

Skład


Swatche

trzeci cień od lewej jest błyszczący, a pozostałe matowe

6 cieni od lewej błyszczących, a druga połowa matowa (nałożone bez bazy)

Ogólne wrażenia

Zalety:
+ cena
+ długo utrzymują się na powiekach
+ wielozadaniowe: ciemnobrązowy cień jest idealny do podkreślania brwi; zimne kolory nadają się także do konturowania
+ duży wybór odcieni (nie tylko neutralnych brązów, które królują w tej serii, ale także neonowych, jasnych i ciemnych z matowym lub błyszczącym wykończeniem)
+ łatwo wykonanać makijaż na każdą okazję
Oczywiście mają też wady, a są nimi:
- pigmentacja nie dorównuje cieniom z wyższej półki cenowej (Too Faced, Urban Decay)
- dołączone aplikatory nadają się tylko do nałożenia cienia, a resztę makijażu musimy zrobić swoimi pędzlami
- zbiera się w załamaniach

Jednak jeżeli poszukujecie tanich paletek do makijażu to w tym przedziale cenowym nie znajdziecie lepszych.
_______________________________________________________________________

Jak pewnie wiecie, od wczoraj do 9 maja w Rossmannie KLIK trwa promocja -49% na wybrane kosmetyki kolorowe. Warto zajrzeć również do Super-Pharm KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

21 komentarzy:

  1. Ta matowa paletka jest całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś tę paletkę Iconic i tak średnio się polubiłyśmy. Klientce nie zrobiłabym makijażu tymi cieniami lecz sobie jakis lekki dzienny jak najbardziej tak :)
    Obserwuje! :* Zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci siętak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie paletki mają bardzo ładne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie są piękne, teraz używam bazy, pędzli z własnego zestawu a nie tych pacynek. podarowałam siostrze jedną z palet Iconic ale nie pamiętam jaki numerek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną paletkę z tej serii i lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na swatche, druga paletka lepiej się sprawdza, z bazą ma być idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka ich palet jakiś czas temu i faktycznie, w tym przedziale cenowym, trudno znaleźć lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tych paletek, używam The Balm i Zoeva i boję się, że to będzie ogromne rozczarowanie. Ale w końcu cena nie jest taka wysoka, więc można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletki w takich odcieniach bardzo lubię i często po nie sięgam. Z chęcią zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka bardzo w moim guście, ale za dużo mam paletek i na razie sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaardzo lubię te paletki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pomimo, że rzadko się maluje, to kolory z tej paletki przypadły mi do gustu. Trochę takie mroczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że pigmentacja taka sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią zobaczyłabym makijaż z udziałem tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te paletki, są tanie ale naprawdę spoko sie sprawdzają :)
    A kolory są genialne :-)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory wydają się świetne, jednak faktycznie widać że pigmentacja nie bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam żadnej paletki tej firmy, pewno dlatego że rzadko korzystam z tego typu kosmetyków. Jak na razie skupiam się perfekcyjnych kreskach, ale chyba zacznę, żeby sobie urozmaicić make up
    :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka w moich odcieniach, wiele dziewczyn je poleca :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...