10 kwietnia 2016

Włosowe podsumowanie marca


Włosy na lewym zdjęciu są po laminowaniu żelatyną, a na prawym po masce z siemienia lnianego.

Kosmetyki używane w marcu KLIK

Zamiast oleju konopnego raz w tygodniu nakładałam olej kokosowy na długość oraz na skórę głowy na dwie godziny. Następnie 2 razy myłam włosy odżywką Balea, nakładałam mix masek i odżywek, raz laminowałam żelatyną i siemieniem lnianym.

Podcięłam grzywkę o centymetr za dużo, ale jakoś to przeżyję. Ponadto pozbyłam się zniszczonych końcówek.

Miałam GOOD HAIR DAY! Nie miałam pojęcia, że taki dzień będzie miał miejsce w moim życiu, ale udało się!

Zauważyłam też, że siemię lniane świetnie dyscyplinuje końcówki bez pomocy jakiegokolwiek serum/odżywki b/s, ale nie daje takiego blasku jak laminowanie żelatyną.

A jak Wam minął marzec w pielęgnacji włosów?
__________________________________________

Gazetki Super-Pharm KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4
___________________________________________

A na koniec najlepsza piosenka, którą usłyszałam w tym roku:


Buziaki,

17 komentarzy:

  1. Jakie długie włosy, super wyglądają :) Ja mam do ramion :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja caly czas używam tych samych odzywek i szamponu, ale włosy caly czas w dobrej kondycji :) piękna długość włosów kochana :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz lecę nałożyć olejek kokosowy na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz włosy. Marzenie jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jaki uzyskujesz na włosach jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Good Hair Day. Wiem, jak czasem o to trudno! :-)

    Choć Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie.

    Moje miały kiepski marzec - wypadały. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne i lśniące, ja mam długie włosy ale zniszczone, rozjaśniane, kupiłam kurację prostowania keratynowego. mam nadzieję, że to im pomoże, ale też mam obawy, że może zaszkodzić, że spalę sobie włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. długość jest powalająca. Zazdroszczę Ci tych pięknych włosów :)
    Zapraszam!http://paradise-by-candice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różnica jest nieziemska :3
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny efekt! :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają, widać, że kuracja działa i są mega efekty!

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam konsekwencję i systematyczność w pielęgnowaniu włosów. wyniki widać a włosy są coraz piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromna różnica, wow.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem i zazdroszczę!
    Szukam fajnego fryzjera w Warszawie który podratuje moje zniszczone włosy...
    http://mojsalon.eu/profile/listprofile/?category[1]=1&region=&city=Warszawa

    może ktoś coś poleci, bo niemogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne długie włosy :) ! zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...