14 kwietnia 2016

Zakupy, zamówienia i paczki, czyli zbiory ostatnich miesięcy


Kosmetyki

Jedna z ostatnich paczek: Wybrałam 2 paletki Makeup Revolution London Redemption Palette: Romantic Smoked oraz Iconic Elements, których to recenzji wraz ze swatchami możecie spodziewać się w najbliższym wpisie.

dostępne w Perfumesco
Coś, co dostałam dzisiaj: Ktoś w rodzinie został ambasadorką i podzielił się ze mną najnowszym szamponem i odżywką Aussie, które będą dostępne stacjonarnie w maju.


Już jesienią zainteresowałam się ciemnymi szminkami, aż wreszcie w tym roku wybrałam się na stoisko Golden Rose, gdzie kupiłam bordową (nr 23) i jagodową (nr 29) pomadkę oraz konturówkę (nr 526).



W Claire's w Factory we Wrocławiu była promocja: 5 sztuk w cenie 20 zł. I chociaż kusiło mnie wzięcie kilku takich zestawów (całe ściany naszyjników, bransoletek, kosmetyków itp.), to zdecydowałam się tylko na 1. :)


Zdrowe jedzenie

W Tesco mieli ogromny wybór zdrowych batonów, a ponieważ sama odżywiam się (w 80%) zgodnie z dietą paleo, musiałam je spróbować. Najsmaczniejsze okazały się owocowe (różowe), chociaż ten o smaku orzechów nerkowca i kokosa okazał się równie pyszny.


Zaopatrzyłam się również w czekolady słodzone stewią.


To przerażające, ale dawno nic nie kupowałam... (dot. kosmetyków) Ostatnio każdy większy pojedynczy wydatek to bardzo wysoki koszt, przez co nie mogę sobie pozwolić na zakup nowych pozycji z chciejlisty... 

__________________________________________

Do przejrzenia gazetka Avon KLIK. Dostępna także z drogerii Sekret Urody KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4
___________________________________________

Od wczoraj słucham ją bez przerwy: (polski wykonawca, którego niektórzy powinni pamiętać sprzed lat ;])




Buziaki,

24 komentarze:

  1. Fajne zdobycze, jestem ogromną fanką czekolady !

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie odważne kolory pomadek golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam kiedys te paletki z Makeup Revolution, ale mnie nie zachwycily. Waskie cienie nie przypadly mi totalnie do gustu. No i z pigmentacją słaboo.. :(

    Zapraszam do mnie :) reaguję na każdą obserwację:)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. paletki mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, swojej siostrze kiedyś w prezencie podarowałam paletę Makeup Revolution , sama jeszcze żadnej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka cieni świetna. Szampon i odżywka też niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam napisać, że zazdroszczę paletek, potem zobaczyłam Ausie, których jeszcze bardziej zazdroszczę, a potem szminki GR, na które od dawna poluję! Na koniec dobiłaś mnie batonikami - umieram z zazdrości! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka akurat nie dla mnie, nie używam. Ale kolorówka na usta i smakołyki jak najbardziej ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za piękne kolory szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminki mają bardzo ciekawe odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo nowości, u mnie ostatnio limit na kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tej czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, kuszą mnie te szminki GR! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie widziałam tych batonów w tesco :O Musze poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo jestem ciekawa jak szminki prezentują się na ustach, kolorki wydają się dość odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile dobroci :D podziwiam za wybór koloru pomadek, mi chyba brak odwagi do takich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekolady ze stewią jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo fajnych rzeczy :) Pomadki mają śliczne kolory. Ubolewam nad tym, że źle w takich wyglądam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zakupy! ;)
    uwielbiam te batony z Tesco !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jak się spisze u Ciebie Aussie. Koleżanka ostatnio je chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...