25 maja 2016

DARMOWE aplikacje dla włosomaniaczek (i nie tylko)



Ostatnio zastanawiałam się nad tym, czy istnieją... Po dłuższym przeszukiwaniu Sklepu Play znalazłam kilka, które można wypróbować.


  1. Hair Journal (Pamiętnik włosomaniaczki)

    Na początku tworzymy profil (1 zdjęcie od lewej): wybieramy typ włosów (w skrócie: natural - włosy niskoporowate, transitioning - średnioporowate i relaxed - wysokoporowate), typ skrętu. Po ukończeniu możemy dodawać wpisy do dziennika wraz ze zmierzoną długością, a także robić zdjęcie kosmetykom do włosów wraz z krótką recenzją.

  2. a) Beauty Hair

    Przeznaczona raczej dla kręconowłosych i ich fanek, ale nie tylko. Znajdziemy tutaj zbiór artykułów oraz filmików z Youtube z wielu kategorii takich jak np. głębokie odżywianie, olejowanie, podcinanie, henna

    b) Fro Love


    Znajdziemy tutaj porady z 8 kategorii, a także słowniczek z pojęciami.

    c) Wszystkie pozostałe po wpisaniu "hair tips"


    Wskazówki i porady dot. tego, jak dbać o włosy, czyli po prostu wiadomości, które można znaleźć na blogach w formie aplikacji.
  3. "Polskie" aplikacje


    Wszystkie wcześniejsze są w języku angielskim, ale dzięki temu możemy podszkolić swoje słownictwo. ;] Jeśli szukacie aplikacji (a raczej tytułów) w języku polskim, to występują one po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa "włosy". Nie znajdziemy porad związanych z problemami włosowymi o pamiętniku włosomaniaczki nie wspominając. To typowo fryzjerskie, umożliwiające tylko dobór fryzury i koloru włosów lub pokazujące jak wykonać różne fryzury krok po kroku (Tutoriale zwykle w języku angielskim, lecz pod spodem są zdjęcia z których łatwo jest wywnioskować jak należy postępować. Pozostałe aplikacje bardzo często również w języku angielskim, ale stworzone w sposób, z którym każdy użytkownik sobie poradzi poprzez niezwykle łatwe słownictwo.). Jednak według mnie są one zbędne, ponieważ od czego jest Youtube?

Korzystałyście albo słyszałyście o takich lub podobnych aplikacjach?
__________________________________________

Gazetka Rossmann KLIK oraz Skarb KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

19 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się kiedyś nad tym, czy takie aplikacje istnieją, ale nie sprawdzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, ze ciekawe aplikacje :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne aplikacje:) Ciekawe czy są taki do makijażu:)
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sciągnełam sobie tą pierwsza :) super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również tą pierwszą bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe apki-na pewno skorzystam :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow nie wiedziałam, że jest taka aplikacja! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się z nimi bliżej zapoznać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę te aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej z nich nie skorzystam, ale warto wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam z jakiejkolwiek aplikacji włosowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę powiedzieć, że bardzo fajne propozycje. Czasami w innych krajach są używane nieco inne metody dbania o włosy czy ogólnie nasze ciało. Warto wypróbować to - choć czasami niektórych kosmetyków można nie dostać na naszym polskim rynku kosmetycznym. Włosy często przyzwyczajają się do zabiegów pielęgnacyjnych, które im serwujemy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo nie wiedziałam, ze takie coś istnieje ;) będę musiała się przyjrzeć bo wkręciłam się w to pilęgnowanie włosów;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze mieć taką aplikacje:) Ja jednak wszystko zapisuję w notesie, a póżniej wrzucam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej na wet nie wiedzialam, ze są takie włosowe aplikacje😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem leniem, moje dbanie o włosy ogranicza sie do ich mycia, nie suszenia i używania psikanej odżywki/jedwabiu :D Więc żadna z tych aplikacji mi się nie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że takie aplikacje istnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie korzystałam z tego typu aplikacji. Lubię dbać o włosy ale nie nazwałabym siebie włosomaniaczką :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...