9 maja 2016

Włosowe podsumowanie kwietnia




Kwietniowe zdjęcie zostało zrobione w ciągu dnia przy dziennym świetle, a marcowe wieczorem z lampą błyskową w sztucznym świetle, stąd różnica w blasku.

Jeśli chodzi o skręt to włosy po rozczesaniu się wyprostowały, ale pod spodem zostały kręcone pomimo wielokrotnego czesania. Zjawisko "podwójnych włosów" gości na mojej głowie ostatnio po każdym myciu. ;] Niewtajemniczonych odsyłam do tego wpisu KLIK.

Kosmetyki używane w kwietniu KLIK

Jak zwykle raz w tygodniu na średnio dwie godziny nakładałam olej kokosowy na długość oraz na skórę głowy. Następnie 2 razy myłam włosy odżywką Balea, nakładałam mix masek i odżywek, raz laminowałam żelatyną i siemieniem lnianym.

Końcówki są zdrowe, ale zaczyna mi przeszkadzać "ogon" i zastanawiam się nad większym cięciem w celu wyrównania długości. Jednak najprawdopodobniej przełożę to i nowa fryzura zagości na moich włosach wraz z początkiem jesieni. ;]

A jak Wam minął kwiecień w pielęgnacji włosów?
__________________________________________

Gazetki Hebe KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

38 komentarzy:

  1. Chciałabym zachwycać takimi włosami i taką gęstością <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten "ogon" bardzo ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włosy, ja swoim zafundowałam zabieg keratynowy przez co są gładsze i nie puszą się ale prostowanie ujawniło ich rżną długość i muszę wybrać się na ostre cięcie do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilbiam ogladać takie przemiany włosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio dużo ściełam włosy. Teraz będę o nie lepiej dbać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się zmieniły, oczywiście na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne włosy! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. W kwietniu prezentują się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze ci się sprawuje olej kokosowy na wlosy? Zazdroszczę,uwielbiam jego zapach ale na moje wlosy dziala kiepsko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wersję bezzapachową, ale moja mama używała go na początku w kuchni i w tej chwili pachnie przyprawami do mięsa. ;] Kiedyś obawiałam się, że może mi spuszyć włosy, ale obecnie moje włosy mają mniejszą porowatość niż kilka lat temu i sprawdza się świetnie.

      Usuń
    2. Moje włosy są wysokoporowate,być może dlatego jest tak kiepski.Ale w kuchnii bardzo lubię na nim smazyć :)
      Zapraszam do mnie na nowego posta :)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie się prezentują :) moje zaczęły ma potęgę wypadać w kwietniu i nic na nie nie działa :( ale walczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana jest spora.
    Masz bardzo ładne, gęste włoski. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zastanawiam się nad zmianą w swoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to Ty włosy masz idealne! Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie się prezentują i jakie są dłuuugie;) Wyglądają na gęste;) Ja walczę za pomocą wcierek i różnych innych wspomagaczy o baby hairs;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz długie włosy :) Ja dopiero co zaczęłam swoje eksperymenty z olejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja bym chciała takie włosy jak ty masz :) pięknie są <3 zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne wlosy! Zazdroszcze dlugosci :-) U mnie pielegnacja w kwietniu byla zdecydowanie bogatsza od tej w maju :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Po zdjęciach widać że sporo Ci urosły jak na jeden miesiąc :) Stan ich również się poprawił. Brawo! :) Ja o swoje nadal walczę.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Imponująca długość!^^ Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Włoski są jakby mniej porowate, przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze gratulują samozaparcia. Włosy z miesiąca na miesiąc coraz piękniejsze. Trzymam kciuki za dalszy progres.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy coraz to lepiej wyglądają, super!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na kwietniowem zdjęciu od razu widać, że końcówki są zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super włoski ;) ja zaczęłam dbać od jakichś 3 miesięcy jest coraz lepiej ale też zastanawiam się nad podcięciem ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki tutaj http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/drugie-zamowienie-z-cndirect.html Bardzo mi pomożesz ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja mam pytanie - czy można jakoś pomóc włosom u dziecka? jakoś zwiększyć ich gęstość? oczywiście naturalnie i bezpiecznie? da się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. ;] Najważniejsze, aby unikać substancji typu etanol (alcohol denat.), gdyż mogą spotęgować problem poprzez przesuszenie skóry głowy. Samymi ziołami (pokrzywa, skrzyp) można zagęścić włosy. Poza nimi można wypróbować też żyworódkę, kozieradkę lub aloes w formie wcierki.

      Usuń
  26. wow, masz niesamowite gęste włosy :)
    ja przeprowadzam na swoich na razie mały eksperyment :)
    używam tylko dwóch kosmetyków :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to marzę o takiej długości jak Ty masz, ale przy moich kręconych włosach nie widać, aż tak ich długości. Sama używam oleju kokosowego z Vitaki i jest naprawdę świetny.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi też przy włosach przeszkadzał "ogon" więc poszłam śaciąć ;-; Polecam jedwab do włosów :*
    pozdrawiam ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Olejek z Mariona coś niesamowitego! ;)
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Co za efekt :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow ale urosły ! moje rosną ślimaczym tempem;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie Ci włosy rosną!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...