12 czerwca 2016

Jak maksymalnie nawilżyć włosy w domu? Metoda LOC



LOC (liquid-oil-cream) czyli woda-olej-krem

Wykonując 3 kroki w podanej kolejności, zmaksymalizujemy nawilżenie włosów:

  1. Spryskaj włosy wodą lub mgiełką do włosów.
  2. Nałóż olej wnikający (należy do nich m.in. olej kokosowy i oliwa z oliwek), aby lepiej nawilżyć włosy poprzez zatrzymanie wody.
  3. Na koniec nanieś masło (np. shea albo kakaowe), odżywkę b/s lub krem (nadający się do kremowania włosów), który ma na celu "sklejenie" końcówek.

Spłukujemy i myjemy włosy po odczekaniu tyle, ile potrzebują tego nasze włosy. Niektórym wystarczy 20 minut, a inne osoby będą wolały zostawić taką mieszankę na całą noc. Ja zwykle nakładam taki zestaw 2-3 godziny przed myciem, a następnie zmywam odżywką, ale bez problemu można myć delikatnym lub oczyszczającym szamponem.

Jeżeli włosy łatwo jest obciążyć to można spróbować nałożyć masło albo olej i masło tylko na długość (od ucha w dół) lub jeśli chcecie nawilżyć włosy bez obciążenia - na same końcówki.

Bogata pielęgnacja po myciu KLIK

Spróbujecie?

Buziaki,

23 komentarze:

  1. Lubie takie pomysły, pewnie spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę skorzystać z tej metody :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję i z własnych doświadczeń wiem, że po takiej mieszance będę musiała umyć włosy jakimś ziołowym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. często stosuję takie maski na włosy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chetnie wypróbuje. Nawet dzis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
      Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

      Usuń
  7. Muszę wypróbowac tą metodę, jeszcze tak nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym :-) musze w konci wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooho !! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również chętnie spróbuję, moim włosom przyda się taka terapia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię ogólnie olejków i maziowatych substancji ^^ kocham za to maseczki do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem chętna na wszystkie sposoby na włosy, więc na pewno i ten wypróbuję
    ogólnie to już niejednokrotnie nakładałam oliwę na włosy, ale oleju
    kokosowego jeszcze nie próbowałam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem włosomaniaczką od kilku lat, a o tej metodzie nie słyszałam :) Totalne zaskoczenie, oczywiście wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna metoda, może skorzystam :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie po tym eksperymencie byłby puch ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z zainteresowaniem czytam Twoje recenzje kolejnych kuracji włosowych. Jestem pod wrażeniem, że potrafisz tak dużo rzeczy wykorzystać i większość z tego co proponujesz jest naturalną pielęgnacją. Ja również stawiam duży nacisk na kosmetyki naturalne i z tego co pokazujesz wynika, że dają one spory efekt!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy patent, moje włosy byłyby wdzięczne, zwłaszcza po lecie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja takie specyfiki używam raczej na końcówki moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na same końcówki mogę spróbować bo wiem z doświadczenia, że na całe włosy nie da u mnie rady. Natomiast u mnie duży pożytek przyniosło zamontowanie filtra prysznicowego z kdf, który wodę uzdatnia usuwając z niej chlor.Włosy odżyły i nie muszę już na nie nakładać kosmetyków, które i tak dobierałam z trudem.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...