31 lipca 2016

Olejek uniwersalny - Evree Gold Argan



W lipcu i sierpniu posty będą pojawiały się dużo rzadziej, ponieważ miejscowość, w której obecnie pracuję, uniemożliwia mi stałe i kompletne publikowanie.

Wracając do tematu posta, w Rossmannie kupiłam pewien olejek do ciała z całkiem ciekawym składem oraz innym niż docelowe zastosowaniem:

Opakowanie

 


Olejek znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 100 ml z zamknięciem na klik.

Cena i dostępność


Dostępny był (a może i jeszcze gdzieś jest) w Rossmannie w cenie na "do widzenia" za 11,79 zł. Poza tym możemy poszukać również w Internecie.

Skład



Już na początku widnieje olej arganowy, a tuż za nim kolejno: słonecznikowy, ze słodkich migdałów, z pestek winogron, sezamowy, z nasion makadamia oraz ryżowy. Przed zapachem widnieje także beta-karoten.

Działanie


Jest lekki i dosyć szybko się wchłania. Poza natłuszczaniem skóry wypróbowałam go także na włosy: na mokro 2h przed myciem - o ile nie nałożyło się go za dużo dawał świetne efekty; oraz na sucho jako zabezpieczacz końcówek oraz ułatwiacz rozczesywania - również w tej roli spisał się świetnie. Nadaje się także do nałożenie odrobiny na dłonie i paznokcie.

Producent twierdzi, że jest to olejek odmładzający, a wszyscy wiemy co to oznacza w rzeczywistości: owszem, może ujędrnić i uelastycznić skórę, ale nie sprawi nagle, że stanie się ona młodsza.

Zwróciłyście na niego uwagę?
__________________________________________

Gazetki Hebe KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4 S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

11 komentarzy:

  1. Nie znam go- nie mam pomysłów na wykorzystanie takich olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam produktów tej marki :) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejki evree! miałam kilka i z każdego byłam mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go nigdy wcześniej, ogólnie nie używam jeszcze olejku arganowego ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam wersję slim, fajnie, że udało Ci się kupić go w promocji i sprawdził się w przypadku włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy tego olejku. Chętnie wypróbuje go na włosy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam zielony, slim chyba. Lubiłam go bardzo, ale denerwowała mnie buteleczka, która przeciekała :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tyle słyszałam o tej firmie, ale nadal niczego nie kupiłam. Pomyślę nad tym olejkiem, ale jedynie w kontekście włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała wypróbować ten olejek. Póki co słyszałam o nim same superlatywy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo dobrego naczytalam się na temat oleju arganowego. Chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...