2 lipca 2016

Włosowe podsumowanie maja i czerwca



Jedno i drugie zdjęcie zostało zrobione przy świetle dziennym. Ponadto włosy są świeżo po wyschnięciu.

Kosmetyki używane w maju i czerwcu:

 odżywki:


maski:



oleje:


Raz w tygodniu na ok. dwie godziny nakładałam olej konopny na długość oraz olej musztardowy na skórę głowy. Kilka razy zdarzyło mi się zastosować tę metodę KLIK. Następnie 2 razy myłam włosy odżywką Balea, nakładałam mix masek i odżywek, raz laminowałam żelatyną.

Zgodnie z postanowieniem włosy będą rosły jeszcze 2 miesiące, a następnie wykonam na nich prostowanie keratynowe. W ciągu ostatnich miesięcy stwierdziłam, że potrzebuję tej zmiany, ponieważ zaczęło mi brakować idealnie prostych włosów, a nie chcę używać prostownicy ze względu na pewne zniszczenia oraz utratę czasu. Poza tym raz albo 2 podetnę tylko zniszczone końcówki. Latem na pewno dodam również więcej produktów z filtrami UV.

Postanowiłam, że posty podsumowujące będą pojawiały się raz na 2 miesiące, ponieważ mniej więcej tyle czasu mija pomiędzy zmianą pielęgnacji, a ponadto 60 dni to czas, po którym widoczne są większe zmiany.

A jak Wam minął maj i czerwiec w pielęgnacji włosów?
__________________________________________

Gazetki Skarb KLIK i Natura KLIK:

S3 viewer big 1.prev 4 S3 viewer big 1.prev 4

Buziaki,

26 komentarzy:

  1. Ja ostatnio nie mogę sobie poradzić z moimi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość włosów dla mnie nieosiągalna :) Na moim blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej musztardowy ciągle męczę i to będzie ostatnia butelka - naprawdę mam dość jego specyficznego zapachu! Stwierdzam, że nie jest niezastąpiony, więc po co się tak męczyć? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio jakoś nie mam czasu na bardzo zaawansowaną pielęgnację włosów. Raz na jakiś czas udaje mi się przed myciem nałożyć olej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz gęste włoski <3 do oleju musztardowego trochę nie mogę się przemóc mam ale nie znoszę jego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włoski, ze checia wypróbowałabym olejku konopnego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są wyraźnie gładsze:)
    Ja jestem w trakcie zużywania zapasów;) wyciągnęłam maskę drożdżową, odżywkę z Isany i szampon oraz odżywkę z Sayossa. Turban termalny jest, więc chociaż to mnie motywuje do siedzenia z maseczką na głowie:D no i do tego serum przeciw wypadaniu włosów i olejek wzmacniający cebulki włosów:) muszę jeszcze wygrzebać jakiś olejek, którym bym smarowała włosy na długości na noc;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale długość ;o Lubię ten olejek z Mariona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy! Szampony i odżywki z Balea uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z niemieckiego DM ♥ właśnie przygotowuję wpis o moich ostatnich wielkich zakupach tam poczynionych, znalazła się wśród nich odżywka z granatem, ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają i widać, że Twoja kuracja działa!
    Ja też zaczęłam dbanie o swoje włosy!
    Mam nadzieję szybko zobaczyć rezultaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne są,
    wygladaja na gładsze
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz włoski, kliknęłam ci w gazetki Okazjum ;)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja imienniczka :)
    Włosy piękne, zazdroszczę długości. Dokładnie taka, do której dążę. Zawsze mnie ciekawi ten olej musztardowy, odstrasza zapachem mocno?
    Zapraszam do mnie: http://currygreen.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na efekt po prostowaniu.
    wszystko wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale długie, muszę wypróbowac w końcu ten musztardowy olej ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w linki w ostatnim wpisie? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tak długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz długie włosy. Jestem pod wrażeniem, zwłaszcza, że mi nigdy nie udało się takich zapuścić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehhh moje wlosy to istny koszmar :(. Ale ty to masz naprawde piekne i dlugie wlosy

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...