8 września 2016

Holandia cz. III - Amsterdam


Tak jak obiecałam, dzisiaj kolejny post, a razem z nim II filmowa część mojego pobytu w Holandii, czyli Amsterdam. Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się czy warto tam jechać, to powinniście obejrzeć ten filmik:





PS. Tematy urodowe: Następny post najprawdopodobniej zgodnie z planem w środku tygodnia, a następny filmik w przyszły weekend.

PS2. Obecnie ponownie znajduje się za granicą i podejrzewam, że za ok. miesiąc wybiorę się do Pragi, skąd będziecie się mogli spodziewać podobnej relacji. ;]



Buziaki,

8 komentarzy:

  1. byłam przelotem w Amsterdamie - z protu płynęliśmy na wyspę ;) żałuję, że nie miałam więcej czasu bo to jedno z miast o których poznaniu marzę ;)

    a Praga jest cudowna, zakochałam się w niej i szczerze Polecam ;) a o ile jeszcze istnieje to fajne miejsce na zatrzymanie to
    Travellers Hostel Prague ;-)



    zapraszam do siebie na mały konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holandia to fajny kraj, czasem jeżdżę na wakacje bo babcia od lat mieszka. W Amsterdamie byłam tylko raz, ale chętnie znów bym się wybrala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amsterdam od dawna mi sie marzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na relację z Pragi, bo ta jest super :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, widziałam i też polecam :) Co prawda było to ładnych kilka lat temu i tylko na jeden dzień (taka szybka wycieczka z tatą - tanie bilety;)), ale wiem, że jeszcze kiedyś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...