12 września 2016

Zakupy: Primark, Pull&Bear, Action, Hema, Kruidvat - Holandia cz. IV


Ciuchy:

Na początek Primark. Uzupełniłam podstawowe, gładkie ubrania i dorzuciłam coś extra. (od lewej: para czarnych, długich spodni; czarna sukienka maxi z rozporkiem od kolan w dół; bordowa i szara bluzka na krótki rękaw; kremowy crop top z odkrytymi ramionami (na metce widniała cena 8 euro, a przy kasie okazało się, że tylko 1!); krótka, szara bluzka z nadrukiem wiązana na szyi)


Sklep miał 4 poziomy, więc przejrzenie wszystkich działów trochę mi zajęło, a poza akcesoriami, kupiłam też coś, co przyda mi się w podróży. (na górze znajduje się ozdobna wsuwka do włosów, a poniżej od lewej: szary, mięciutki zagłówek; mięciutkie kapcie; wielki, bakłażanowy, jesienno-zimowy szal; turban do włosów (idealny po nałożeniu maski do włosów))


Następnie wybrałam się do Pull&Bear, gdzie znalazłam mnóstwo bluzek bez rękawów w przeróżnych kolorach po 1,99 euro, aż w końcu skusiłam się na 3 z nich.

Do domu:


W sklepie Hema dostaniemy dosłownie wszystko: od przyborów szkolnych, przez ubrania i kosmetyki aż po jedzenie. Ostatecznie wybrałam zestaw 2 niebieskich segregatorów oraz foremki do ciastek w kształcie cyfr.



Kolejnym sklepem tego typu był Action, gdzie poza ogromnym wyborem, mogliśmy zrobić zakupy w bardzo atrakcyjnych cenach. (od lewej: mini płótno 7x7 cm, mini zestaw z akcesoriami biurowymi, spinacze z możliwością pisania kredą, stemple do ciastek, mini zestaw do czekoladowego fondue)


Na koniec mieszanka gadżetów. (od lewej: sportowe słuchawki i statyw na telefon - Primark, lampka USB oraz zestaw soczewek do telefonu - Kruidvat)
_______________________

To już ostatnia część postów z Holandii.
Buziaki,

33 komentarze:

  1. z primarka lubie basicowe tshirty czarne - nie do zdarcia jak za tą cenę. moja przyjaciółka za to za każdym razem prosi o przywiezieni jegginsow, tez chyba jakość nie najgorsza jak na primark skoro bierze. primarkowe zaskoczenia przy kasie też lubię i czasem można upolowac coś na prawde niezłego za "grosze" :-)

    zapraszam do mnie na małe rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam primarka, pamiętam jak kupiłam sobie kiedyś tam jeansy, które o dziwo służyły mi ponad 4 lata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy, na zimę kupię sobie takie milusie kapcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy :-D mnie najbardziej kusilyby ciuszki :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się oblowilas! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki, w sam raz na zbliżającą się jesień ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze zakupy były bardzo udane :) Ja ostatnio nie mam jakość szczęścia i wracam do domu z jedną małą reklamówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy kupić mi się zestaw do selfi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zakupy. Widze, ze w Primarku mozna zaszalec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tej sukienki maxi jak się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć takie szczęście do kupowania ciuchów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze aż nabrałam ochoty by wyruszyć na łowy:D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne poczyniłaś zakupy, podobaja mi się ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupy, uwielbiam takie kapciuchy na jesien i zimę.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to poszalałaś:), świetne ciuszki, koszulka z napisem free spirit najbardziej mnie urzekła !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. W Primarku można sporo zaoszczędzić, warto do niego pojechać na wyprzedaże:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo świetnych zakupów! Ja na razie mam odwyk zakupowy, możliwe że upoluję coś na promocjach w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale gażeciarą jesteś. Ale koszulka Free Spirit jest po prostu boska.

    OdpowiedzUsuń
  19. Istne szaleństwo 😆 na Primarka to i ja bym atak przepóściła 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. W primarku zawsze znajdzie się coś fajnego :) ostatnio niestety miałam 3 minuty by coś kupić i z prędkością światła upolowalam torebke i bransoletkę. Szkoda że w Polsce nie ma tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zakupy :) mi tak jak koleżance wyżej również marzy się Primark :D

    OdpowiedzUsuń
  22. primark ma fajne topy basicowe i pizamki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie takie podstawowe ciuchy kupuje w Primarku;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Primark, zawsze coś za niewielką kwotę fajnego się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...