8 października 2016

DM, Rossmann -49% (tydzień I i II - październik 2016) i inne, czyli zakupy jesienne

 
Ostatnio przewijałam Instagram i co kilka zdjęć rzucała mi się w oczy żółta plama. Po przyjrzeniu się z bliska dojrzałam mnóstwo kosmetyków, a wśród nich tusz do rzęs Pump Up firmy Lovely. Wszyscy pokazują to, co udało się upolować podczas promocji, a ja ze względu na to, że podczas ostatniej NIC NIE KUPIŁAM! stwierdziłam, że tym razem jest kilka niezbędnych rzeczy (a dokładniej to 4 :P).

Do 11.11 będzie można kupić kosmetyki do makijażu oczu za mniej niż połowę ceny, a od 12.11 do 17.11 rozpoczyna się promocja na produkty do makijażu twarzy.

Rossmann -49%


  1. Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h - 01 Black - Klasyk, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Poprzedni słoiczek dobijał dna, więc musiałam kupić nowy. 
  2. L'oreal - False Lash Wings Sculpt - Kiedyś miałam inną maskarę tej firmy i niestety się nie sprawdziła, ale postanowiłam dać drugą szansę innej szczoteczce i wybrałam tym razem dość świeży produkt. Wypróbowałam raz i widzę, że na razie konsystencja jest zdecydowanie za rzadka... Zobaczymy za miesiąc.
  3. L'oreal - Super Liner Perfect Slim - Brown - Brązowy eyeliner w pisaku. Od niedawna chciałam wprowadzić coś nowego do codziennego makijażu, dlatego postanowiłam, że na co dzień będę robiła kreski właśnie brązowym kolorem.
  4. Lovely - UV Shine - Bezbarwny top coat, który chodził już za mną od dawna. Jego wyjątkowość polega na tym, że świeci w świetle UV.
 DM i czeski Rossmann

  1. Garnier - Densify Serum - Udało mi się kupić w czeskim Rossmannie za grosze, a ponieważ nie miałam już żadnej odżywki b/s, postanowiłam spróbować czegoś odmiennego.
  2. Head&Shoulders - Anti Hair-Fall Tonic - W drogerii DM była wyprzedaż, więc wzięłam 2 sztuki. Jedno opakowanie zostaje ze mną, a drugie najprawdopodobniej powędruje dalej.
  3. Gliss Kur - Summer Repair - Nie myślałam, że kupię kolejny produkt z silikonami, ale jesień, szale, kurtki i zamki do tego zmuszają.
  4. Alverde - pędzelki do eyelinera - 1 (otwarty) to niezbędnik w moim domu, ponieważ z jego pomocą możemy uzyskać idealne kreski. Natomiast drugi (zapakowany) powędruje do jednej z Was już niedługo. ;]
  
Pozostałe


  1. Joanna - Power Hair - ampułki wzmacniające - Kuracja się u mnie sprawdziła, to może ampułki dadzą jeszcze lepsze rezultaty?
  2. Gliceryna
__________________________________

Nie wierzę, że podczas tegorocznych promocji w drogeriach kupiłam tylko 4 kosmetyki... Z drugiej strony cieszę się, że w większości wiem, co mi służy i nie biegnę np. do Natury tylko ze względu na 40% obniżkę.

A jak to wygląda w Waszym przypadku?
__________________________________

Moje zakupy z poprzednich promocji:

http://capigliatura.blogspot.com/2015/11/promocja-rossmann-49-i-natura-40-zakupy.html
Listopad 2015 Rossmann -49% i Natura -40% KLIK
Maj 2015 Rossmann -49% KLIK
Maj 2015 Natura -40% KLIK
Listopad 2014 Rossmann 1+1 KLIK
Maj 2014 Rossmann -49% i Natura -40% KLIK
Listopad 2013 Rossmann -40% KLIK

Buziaki,

31 komentarzy:

  1. Gliss Kur - Summer Repair wygląda mega kusząco !

    OdpowiedzUsuń
  2. eyeliner uwielbiam ! A tusz miałam i efekt dawał super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało co znam z Twojej gromadki :). Ja także nie szaleję na promocjach, choć kuzynka mi sprezentowała kilka produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na promocji w Rossmannie nie zrobiłam żadnych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam nad tym tuszem z Loreala ale stwierdziłam że muszę wykończyć to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnier w różowym opakowaniu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jutro planuję wejść po ten eyeliner w pisaku, ale w kolorze czarnym

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocje i tak omijam szerokim łukiem, ale to ze względu na zawyżanie cen kosmetyków tuż przed ich docelową obniżką oraz to, że w drogeriach internetowych te same produkty można znaleźć jeszcze taniej :P za to superliner z L'Oreal niedługo będę zamawiała, bo mnóstwo pozytywnych opinii się o nim naczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o tego typu akcjach np. w Naturze... Co do drogerii internetowych to faktycznie można, ale z przesyłką wychodzi drożej no i jeszcze czas oczekiwania...

      Usuń
  9. Ja ograniczyłam się tylko do rzeczy których używam na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czekam na promocję na kosmetyki do makijażu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tusze z L'Oreal całkiem nieźle się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty z DM :)
    Mam mnóstwo kosmetyków z tego sklepu :)
    Zaobserwowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba zrezygnuje z promocji :) tak naprawdę wszystko mam :) teraz otworzyłam podkład a w zapasie mam jeszcze jeden :) Choć kusi mnie podkład lirene no mask :) i nowy od catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W Rossmanie ogólnie nie kupuję wiele: waciki, zmywacz, krem Alterra, kocie żarcie... Więcej pieniędzy zdecydowanie zostawiam w sklepach z kosmetykami eko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nic nie kupiłam i nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nowości kochana, ciekawa jestem tych ampułek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zrobiłam niewielkie zakupy na promocjach, czekam jeszcze na przeceny produktów do makijażu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam tylko tusz do rzęs póki co :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chciałam kupić ten żółty tusz z Lovely, ale nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Ja na promocji kupiłam 3 rzeczy eyliner, konturówkę do ust i korektor .

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe, jak się spisze ta odżywka od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie wypróbowałabym ampułki wzmacniające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo kupujesz rzeczy na tych promocjach :D Ja kupuję zwykle może z 3 produkty :)
    Bedzie mi bardzo miło ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Natalie Forever :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...