5 października 2016

Włosowe podsumowanie lata



Jedno i drugie zdjęcie zostało zrobione przy świetle dziennym. (Nie, włosy nie były farbowane.)

Kosmetyki używane latem:

 odżywki:



maski:


oleje: (bez zmian: KLIK)

Według planu, zrobiłam prostowanie keratynowe (co? jak? TUTAJ: KLIK dlaczego? KLIK). Podcięłam także zniszczone końcówki ("poszło" kilkanaście centymetrów...) i w tej chwili wiem, że był to dobry wybór, ponieważ obecnie mogę przerzucić wszystkie włosy do tyłu i nie wiszą już smętnie tylko mają kształt bardzo zbliżony do litery "U". Kiedy trochę podrosną, będę musiała podciąć boki, aby dobrze wyglądały zarówno przerzucone do przodu, jak i do tyłu.

Zamówiłam serum Andrea (a dokładnie to 3 buteleczki ;]) i kiedy tylko do mnie dotrze, zaczynam przyspieszanie wzrostu włosów. Jednak zanim to nastąpi, powrócę do starej wcierki Joanny Power Hair. Co do pozostałych planów na jesień, to na pewno wprowadzę silikony przynajmniej na końcówki, ponieważ kurtki, szale i zamki będą skutkować zniszczeniom mechanicznym...

A jak Wam minęło lato w pielęgnacji włosów?
________________________________________

Treningi, biegi, wyjazdy, podróże, przeprowadzki, studia, a ostatnio także zepsuty telefon uniemożliwiający robienie zdjęć to większość powodów, dla których nie byłam w stanie publikować postów regularnie. Nie jestem z tego powodu zadowolona, ale jak wszyscy wiemy w dorosłym życiu zawsze brakuje czasu na wszystko... Mam już kilka zaplanowanych postów, które tylko czekają na publikację, więc:

Jeżeli chodzi o przyszłe posty to na pewno za kilka dni pojawi się post wyprzedażowy (Rossmann -49%), a poza tym możecie się spodziewać wpisów z nowościami kosmetycznymi oraz prawdopodobnie łatwymi, szybkimi i zdrowymi przepisami na desery.
________________________________________
Buziaki,

18 komentarzy:

  1. Lato w pielęgnacji hmm... bardzo leniwie :P. Wiecznie mi czasu na wszystko brakuje. Poluję na maskę balea, ale nigdzie nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy wyglądają lepiej, nawilżyły się bardziej po lecie. moje są w średnim stanie, zaczynam znów je olejować. mój ukochany olej to lniany. moje są regularnie farbowane/ rozjaśniane więc to co uzyskam olejami, nawilżanie popsuje mi farba wysuszając włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda, duża zmiana po tym prostowaniu i podcięciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy wyglądają przepięknie :)Jestem pod wrażeniem, zwłaszcza że sama robiłam keratynowe prostowanie, jednak efekt nie był aż tak spektakularny. Brawo! Miło się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoski wyglądają pięknie, zmiana wyszła na dobe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mamo, jakie Ty masz piękne włosy ;o odddaj! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę wypróbować kosmetyki do włosów z Balea. Dotychczas miałam tylko te do ciała ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez się zastanawiam nad Andrea... I nie mogę sie zdecydować :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna zmiana też używam tej maski Balea. Na początku plątała mi wlosy ale później już włosy czesały się idelnie i były gładkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też lato było obfite w produkty Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wpis :) jestem zachwycona blogiem!
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale zapraszam do mnie :)
    będę wdzięczna za wszystkie komentarze i obserwowanie :)
    http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://beautyisyou.blog.pl/ zapraszam do mnie super włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaka zmiana, piękne masz włosy i takie długie ach:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...