28 listopada 2016

MYDŁO na BRWI!?! oraz PIERWSZA POLKA, która przekroczyła milion subskrypcji na YouTube (przed RLM i Zuzanną Borucką)

źródło
 
Hollywoodzki sposób na ujarzmione brwi, które będą wyglądały naturalnie. Patent sprawdzi się idealnie, jeżeli akurat nie mamy pod ręką żelu do brwi lub poszukujemy alternatywy. Sama dowiedziałam się o tym niedawno i musiałam Wam pokazać.


Potrzebujemy:
  • mydło glicerynowe/przezroczyste/bezbarwne/roślinne
  • namoczoną okrągłą szczoteczkę do brwi.
Na szczoteczkę nabieramy mydło i czeszemy brwi w taki sposób, w jaki chcemy. ;]

Po wszystkim malujemy brwi jak zwykle cieniem/żelem.


Gdyby coś było niejasne, zawsze możecie zapoznać się z którymś z filmików (w języku angielskim):




Słyszałyście kiedykolwiek o takim sposobie?

PS. (ciekawostka) Polska YouTuberka, która ma więcej subskrypcji na YouTube od RedLipstickMonster i Zuzanny Boruckiej, ma kanał o nazwie "Roxxsaurus" oraz ponad 1,5 miliona widzów. Urodziła się w Polsce, ale odkąd skończyła 8 lat przeprowadziła się do Anglii.


Buziaki,

22 komentarze:

  1. Nie znałam dotąd tego sposobu. Czy na prawdę działa? Może kiedyś spróbuję. <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa dokładnie tak, jak żel lub wosk do brwi. ;]
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajny patent, ja czesze brwi zużytą maskarą:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy sposób :) Ja najpierw konturuję brwi a potem dla utrwalenia psikam na palec odrobinę ulubionego lakieru do włosów, który ich nie skleja i gotowe :) Brwi wyglądają ładnie cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś mi się to obiło o uszy ten sposób z mydełkiem :D Tej blogerki nie znam, ogólnie mało oglądam kanałów na yt :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystałam z tego sposobu, muszę powiedzieć, że cholernie utrwala brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś wolę jednak tradycyjny żel do brwi :D
    Ale dobrze wiedzieć ... tak na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wypróbować ten patent z mydłem. Morze moje włoski się w końcu ujarzmia :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wystarczy odrobina bezbarwnego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Roxi, od 4 lat ją obserwuję i zdecydowanie zasłużyła! A pomysł na brwi genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obił mi się o uszy taki sposób. W sumie czemu by nie spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym sposobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego sposobu ale raczej mi to nie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A oglądnęłam jakiś czas temu kilka jej filmików, całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy patent ;) nie słyszałam o nim

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły patent :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. To coś dla mnie! Brwi przeczesuję szczoteczką do brwi Zoeva (polecam, fajna jest), ale po kilku godzinach włoski mi się 'czochrają'. Wypróbuję ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...