26 grudnia 2016

Włosowe podsumowanie jesieni oraz życzenia świąteczne

(zdjęcie z lewej strony: sztuczne światło, włosy 2h po keratynowym prostowaniu)


Kosmetyki używane jesienią:


oleje:

(z lewej olej kokosowy)

szampony:


(użyte tylko raz do oczyszczenia przed prostowaniem)


odżywki i maski:


wcierki:


sera:

(z lewej Gliss Kur: Summer Repair, a z prawej: Marion 7 efektów z o.arganowym)

Po raz kolejny zrobiłam keratynowe prostowanie (co i jak? dlaczego?). Moje włosy chyba nigdy nie były takie zdrowe, jednak przez maksymalne wygładzenie jednocześnie wydają się rzadkie. (coś za coś :P)

Włosy sięgają kilka cm za łokcie, co dla mnie jest już na granicy długości idealnej. W końcu jestem w stanie dostrzec działanie wcierek. ;] Niestety, przez to dowiedziałam się, że przednia warstwa włosów rośnie dużo szybciej niż tylna... O ile kształt włosów przerzuconych do przodu mi nie przeszkadza, tak przerzucenie ich wszystkich do tyłu i zrobienie idealnego zdjęcia graniczy z cudem...

Jeśli chodzi o wcierki to serum Andrea mieszałam zwykle z Joanną Power Hair. Teraz planuję zdenkować inne wcierki przy okazji przyspieszając wzrost włosów, abym jak najszybciej mogła nadać im pożądany kształt. Pozostałe plany na zimę to kontynuacja używania serum na końcówki, podcięcie i próba nadania kształtu. 

A jak Wam minęła jesień w pielęgnacji włosów?

________________________________________

Na sam koniec życzę Wam samych sukcesów, zdrowia, szczęścia oraz spełnienia najskrytszych pragnień.

Wesołych Świąt! ;*
________________________________________
Buziaki,

20 komentarzy:

  1. Jakie piękne włoski;)
    Mam ten olejek Andrea, ale w inne buteleczce i trochę boję się jej używać;/
    Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy:) Zastanawia mnie ich kształt, nosisz długiego boba? Bo włosy na środku są dużo krótsze niż po bokach...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Pisałam o tym. :P Różne partie moich włosów rosną różnym tempem.

      Usuń
    2. Czytałam, ale nie sądziłam, że aż tak różnie rosną;)

      Usuń
  3. Piękne włoski;) taka pielęgnacja wyraźnie im sluży:) również zycze ci wesolych swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włoski, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci włosów,ale wiem też, ile czasu musisz im poświęcać, ale warto, efekt naprawdę spektakularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kusi mnie wypróbować jakieś wcierki - tyle dobrego się o nich nasłuchałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam wcierek, ale akurat z tymi nie miałam do czynienia. Te używane przeze mnie nie dały rezultatów, które by mnie w jakikolwiek sposób zadowoliły. U Ciebie chyba opłacało się zmaganie z wcieraniem tych specyfików;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąż coś testuję i jak na razie nie znalazłam żadnego właściwego rozwiązania. Może wypróbuję ten olejek macadamia. Zobaczymy, jak u mnie zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do włosów używam na razie tylko oleju arganowego. Jak mi się skończy spróbuję kokosowego. Pozdrawiam i obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień i zima są najgorszymi momentami dla włosów. Częste zmiany temperatury wpływają na nie niekorzystnie. Ja przede wszystkim kładę olej kokosowy lub arganowy na końcówki włosów i obowiązkowo peeling skóry głowy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, masz przepiekne włosy! <3 Patrzę na recenzje kosmetykow, szukam tych z insight z organicznewlosy.pl, czy używałaś moze ktoregos z tych produktow? Skład powala i kusi ceną :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...